24.864
netweters
|
153.295
antwoorden
|
20.795
vragen
|
Ik heb de abonnementen voor easy internet + mobiel (+ tv) bekeken en de minimum mobiele datavolume daar is 20GB.
Ik vind het best wel raar dat de goedkopere abonnement een hogere data minimum heeft dan de duurste ONEup abonnement.
Bij Proximus is het minimum ook 20 GB bij al hun fiberabonnementen (internet+tv+mobiel).
Ik weet dat het moeilijk is om de coax-snelheden te verhogen, maar de mobiele datavolumes verhogen lijkt me toch een hele makkelijke manier om klanten aan te trekken en blij te maken. Zeker met de toekomstige prijsverhogingen door inflatie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je hebt ook recht op de gratis data sim die dezelfde limieten heeft als de unlimitted.
@Stefke65 schreef:SpoilerIk wilde enkel mee doen met 1 promo. Doordat ik dan veranderd ben van unlimitit naar 10Gb met 2 simkaarten moet ik in 1 week tijd plots 54€ extra betalen. We zijn slechts 5 dagen in Oostenrijk geweest. Normaal blijven wij altijd onder de 5 Gb elk, enkel 1 simkaart ging door het dak. Ik vind dit toch heel vreemd. Ik ben natuurlijk direct terug omgeschakeld naar unlimitit. En toch moet ik betalen door die domme misleidende promo. Ik ook dat ze dit kunnen recht trekken.
Je kan proberen om via een klacht de 54€ te laten kwijtschelden, zoniet is het gewoon een lesje 🤗
Ik vind de communicatie over One en OneUp zeer duidelijk, hier is niets misleidend:
Zowel bij One als OneUp kan je voor iedere GSM apart kiezen voor:
Je kan ook voor iedere GSM kosteloos wisselen tussen 10GB en unlimited (maxiamaal één tariefwissel per maand)
Als je dus normaal toekomt met 10GB, is er geen noodzaak om te wisselen naar unlimted, tenzij je een groter verbruik voorziet. Je kan dus bij een volgende buitenlandse reis vooraf wisselen naar unlimited, en na je terugkeer terug wisselen naar 10GB.
Bij iedere One of OneUp abonnment krijg je ook een gratis unlimted DATA Sim (dus ook 300GB België + 100 GB EU) Met deze SIM kaart kan je niet bellen
Als je een dual SIM GSM toestel hebt, kan je dus de 10GB SIM kaart en de DATA SIM kaart beide in je toestel steken, en het toestel zo instellen, dat je de 10GB Sim kaart alleen gebruikt om te bellen, en de DATA Sim kaart voor internet.
De volgende keer dat je naar Oostenrijk gaat, kan je dus gerust vertrekken met de 10GB SIM kaart (om te bellen), en heb je nog 100GB om te surfen via de 2de SIM kaart.
Wat is hier onduidelijk aan ???
Dat was heel duidelijk uitgelegd. Ik zal volgende keer beter de kleine lettertjes nalezen en niet zo vlug meer op die promoties springen. Ik zal nog eens afwachten wat mijn volgende aanrekening zal worden.
Thanks