Beantwoorden
MemeTeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wat gebeurd er met 2e aangevraagde datasimkaart?

Omdat ik wat ongeduldig ben en geen verandering zag op mijn abonnement pagina heb ik de datasim nog eens besteld, weet iemand toevallig wat er zal gebeuren met mijn tweede bestelling? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: tweede datasim aangevraagd

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat gebeurd er met 2e aangevraagde datasimkaart?

@MemeTeke 

Wanneer heb je de eerste besteld en wanneer heb je de tweede besteld ? 

 

Als je een online bestelling doet wil dat niet direct zeggen dat dit ook meteen zichtbaar is en je dient een aantal dagen te wachten alvorens je datasimkaart ontvangt. Ik had mijne online besteld maar heb een week gewacht voor ik mijn data simkaart kreeg. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MemeTeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wat gebeurd er met 2e aangevraagde datasimkaart?

@patrick37 

Allebei gisteren avond/ vanochtend, een mix van ongeduldigheid en slaaptekort 😐

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat gebeurd er met 2e aangevraagde datasimkaart?

@MemeTeke 

Met een beetje geluk zal er dan achterliggend gezien maar één order opgestart worden met een beetje pech twee orders maar dan zullen ze aborted gaan omdat er geen twee dezelfde aanvragen kunnen gebeuren. 

 

Wacht tot volgende week en dan zeker al tot donderdag , zoals ik al zei ik heb ook een week gewacht. Je kan ook bellen natuurlijk naar de klantendienst en vragen of je datasimkaart besteld is of je aanvraag dus binnengekomen is. Als je dat gerust stelt natuurlijk maar dat is iets wat je zelf beslist. 

 

Als je online iets besteld moet je geduld hebben want zolang je niks ontvangt en niks activeert zal je ook niks zien in 'mijn Telenet' en zeker al niks waar een simkaart aan gekoppeld is. Die simkaart dien je namelijk zelf te activeren dat gebeurd niet automatisch , je krijgt dus eerst de sim per post , ondertussen heb je dan al een activatie email ontvangen als je simkaart onderweg is. Die email moet je dan gebruiken voor de activering. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.