Beantwoorden
jozefvo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wat is het prijsverschil tussen WIGO en ONEup?

Ik zou graag overstappen van wigo naar one plus , zit hier een prijsverschil in , en mag ik idd 80gb mobiel internet verbruiken

 

Titel gewijzigd door: KimDG (mod) | Vorige titel: wigo- one plus

 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het prijsverschil tussen WIGO en ONEup?

@jozefvo  

Het is te zien welke Wigo je hebt want het kan een prijs verschil zijn , dus voor sommige is het duurder voor de andere iets goedkoper. Dit is natuurlijk berekend zonder extra Play of Play More en Streamz(+). 

 

Als je zegt 80Gb heb je dan twee gsm nummers die overgezet worden? dus je hebt dan ieder recht op 40Gb aan de volledige snelheid. In totaal brengt dat dus 80Gb aan volledige snelheid maar je kan erna gewoon verder blijven surfen enkel aan de verlaagde snelheid. Nu is die 80Gb op te maken voor eender welk nummer dat kan zijn dat nummer A 50Gb verbruikt en dan heeft nummer B 30gb aan de volledige snelheid. Je hoeft dus niet op te letten wie het meeste of het minste kan en wil gebruiken. Als de totale pot leeg is dan surf je allebei verder aan de verlaagde snelheid. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Wat is het prijsverschil tussen WIGO en ONEup?

@jozefvo Als je nu Wigo hebt aan 300/20Mbps ga je naar 1Gbps down 40Mbps up.

De rest veranderd niet,dat blijft hetzelde.Je krijgt er nog 1 extra simkaart bij die toelaat 40GB data te verbruiken,iedere maand

Je kan wel niet bellen met die extra simkaart.

Prijs zal weinig verschil maken,+ 5 euro max.Daar krijg je wel veel voor terug.

Ook 3TB volume inplaats van 750GB in de piek uren.

jozefvo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Wat is het prijsverschil tussen WIGO en ONEup?

bedankt ik ben nu in het bezit van een data kaart en simkaart mobiel bellen

Ik hoop dat ik deze twee gewoon kan behouden dan.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wat is het prijsverschil tussen WIGO en ONEup?

@jozefvo  

 Heb je nu een King of Kong surf ? Dan zal dit wel vervallen. 

 

Je mobiel abonnement kan je behouden dat zetten ze over in de One up geen enkel probleem. Maar als er maar één simkaart is heb je maar 40 GB mobiele data die je kan gebruiken aan volledige snelheid. Als je de data kaart krijgt of neemt in je One up dan telt die data mee voor je mobiele data dus dat wordt niet meer apart verrekend zoals nu het geval is voor King of Kong surf.

 

INCLUSIEF IN JE ABONNEMENT

Datasimkaart

Waarschijnlijk surf je niet alleen met je smartphone. Ook je tablet gaat soms mee met jou op pad. Da’s geen probleem, want in ONE(up) is altijd 1 datasimkaart inbegrepen. Zo voorzie je ook je tablet van internet onderweg, zonder extra kosten. Het verbruik van je datasimkaart gaat af van je inbegrepen mobiele data.

 

  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Wat is het prijsverschil tussen WIGO en ONEup?

@jozefvo, je krijgt bij One (Up)enkel 40GB per simkaart waarmee je ook kan bellen.

De datakaart gebruikt data uit de gemeenschappelijke volumepot van de andere simkaarten (die waar je mee kan bellen).

Dus 2 mobiele nummers in One (Up) (waarmee je kan bellen) is 80GB, maar jij hebt er slechts eentje, dus dat maakt 40GB, te gebruiken tussen de normale en de datasimkaart,


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.