Beantwoorden
Pascaldaf
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
O dierbaar België.. It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wigo bellen in buitenland

Hallo!

Pas overgestapt naar een wigo. We zijn nu in het buitenland en we komen iets vreemds tegen. We zijn met vier in het pakket. We kunnen onderling naar elkaar bellen in het buitenland maar van een kunnen we niet naar bellen. Die enkeling kan wel naar ons bellen. De andere drie kunnen wel naar elkaar onderling bellen en gebeld worden. De enkeling is een nieuw nummer(lees telenet-nummer). De andere zijn ex-proximus nummers. 

Hoe kan dit? Ik heb de instellingen nagekeken op de Telenet app en bellen en gebeld worden in het buitenland staan nochtans aangevinkt voor de enkeling. Dus net hetzelfde als bij ons.

Wie kan er helpen?

 

Groeten 

Pascaldaf

 

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo bellen in buitenland

al eens geprobeerd het toestel eens uit te schakelen en weer aan te steken, misschien heeft die de instellingen niet goed weggeschreven op het toestel.

over welk toestel gaat het ???

zo kunnen we misschien meer info geven hoe op te lossen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pdevuyst
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Wigo bellen in buitenland

Wij hebben hetzelfde probleem gehad zowaar nog raarder. We zijn  samen met nog 2 andere personen naar Slovenië geweest. Ik ( motorola moto g6 plus) en mijn vrouw (iphone 4se) zitten in hetzelfde wigo abo. Zij zat vroeger bij BASE, ik bij Proximus. Ik en mijn vrouw konden niet naar elkaar bellen. Ik kon enkel naar de andere persoon bellen die ook een iPhone 4se heeft. Verder had zowel ik als mijn vrouw de eerste week Geen 4g ontvangst, de andere met de iPhone 4se dan weer wel. De tweede week was het net omgekeerd en had ik plots wel 4g maar bellen nog steeds niet mogelijk??? Ik snap er niets van?? Berichten sturen was het enige wat wel lukte ... Zei het met veel vertraging ...

0 Likes