24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
Onlangs overgestapt van Wigo naar One en ook een datasimkaart aangevraagd.
mail ontvangen om te activeren, vandaag de simkaart zelf via de post ontvangen en via de mail proberen activeren. Krijg echter foutmelding en lukt niet om te activeren.
In mijn telenet staat zie ik de kaart ook staan met daarnaast knop activeren maar doet ook niets
Enig idee wat reden kan zijn ?
Kan zijn dat er achterliggend dingen veranderen op dit moment , een update proces , maar kan ook zijn dat er gewoon iets mis gaat met de activeringen. Allersinds geen idee wat de oorzaak hiervan is precies maar probeer eens onderstaande link:
Hallo patrick,
bedankt voor de link maar deze had ik ook reeds gevonden en geprobeerd, ik krijg steeds onderstaande foutmelding
!exception.ERRPCTMGT_00020.title.DATA!
!exception.ERRPCTMGT_00020.info.DATA!
@ErikDR Ik had exact hetzelfde probleem 's anderdaags. Het probleem is dus nog niet opgelost.
Ik heb de mijn probleem en bijbehorende foutcodes doorgestuurd naar Telenet via Whatsapp en kreeg dit antwoord:
"Hallo! Wat vervelend dat het jou niet lukt om de datasim te activeren. Wij doen dit graag voor je. Hiervoor hebben wij het ingevulde en gehand tekende contract nodig wat bij de simkaart zit. Ook hebben we het identiteitskaartnummer van de abonnementshouder nodig. Deze staat vooraan op je identiteitskaart en begint met 59 of een letter. Let op dat dit het identiteitskaartnummer is dat we vragen en niet de rijksregisternummer."
Scan van het ingevulde document doorgestuurd en de SIM was binnen het uur actief. Wel jammer dat er niets merkbaar is ondernomen om het probleem op te lossen.
Het zal waarschijnlijk te maken hebben dat volgende week 5G geactiveerd wordt, dit weekend zal Mijn Telenet ook niet bereikbaar zijn.
Bedankt voor de melding. Zal morgen ook eens contact opnemen
Ik hou jullie op de hoogte