Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

bericht toestel kan 5g gebruiken, maar ook weer niet

Enkele maanden terug kreeg men vriendin op haar Samsung Galaxy s21 ultra 5g bericht van Telenet dat ze vanaf nu 5g kon gebruiken.

Echter lukte ons dit niet. Ook niet op de Samsung Galaxy tab si ultra 5g. Na contact op te nemen met Telenet, en we vertelde van dat bericht, en dat dit niet lukte, zei ze ons:

Dan is het teken dat u gebied niet actief is, en moeten wachten op verdere uitrol(maar waarom dat bericht..) Heel raar wonen enkele straten verder van de Fun winkel op Liersebaan(Liersesteenweg?), waar net nu ook hoofdgebouw van Telenet is.

Heel raar dat er bij ons geen dekking zou zijn, maar als we in Mechelen zelf zijn, waar hoofdkantoor Telenet zich bevind, hebben we ook geen 5g.

Iemand ook dit probleem of oplossing bij wie het wel gaat? Aan toestellen ligt het zeker niet, zoals je aan modellen ziet.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

  • 5G
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

bericht toestel kan 5g gebruiken, maar ook weer niet

@DeLLiAnO 

Het is is idd zo dat de uitrol in fases gaat en dat kan dus perfect betekenen dat het aan de hoofdzetel niet beschikbaar is. De uitrol zou eerst op de plaatsen zijn daar waar de vraag het grootste is die komen als eerste aan de beurt. 

Zelf heb ik ook geen 5G en woon in een drukke stad en ken er meer die er achter vragen maar helaas de uitrol ervan dient eerst te gebeuren. 

Je kan al eens de zoekfunctie hier gebruiken door er in te geven , 5G , dan zul je zien dat je bij vele onderwerpen er over komt. Nu heb je nog eens een topic gemaakt , wat op zich niet veel kwaad kan , maar toch zou je dan beter je eigen aansluiten in één van de onderwerpen. Daar kan je dan ook je vraag erbij zetten en kun je ook een antwoord afwachten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

bericht toestel kan 5g gebruiken, maar ook weer niet

Hier heb je volledig gelijk in, je mag als dat lukt deze post sluiten of verwijderen of verplaatsen als je wil of als dit gaat.

Vond wel raar dat ze bericht kreeg van jouw toestel kan nu gebruik maken van het 5g netwerk, maar als ik zo de kaart bekijk is er amper 5g gebieden van Telenet, en dan dikwijls steden waarvan je zegt ale die nu wel. Ook Proximus zijn dekking is armzalig.

Onozel dat ze dan wel dat bericht hadden verzonden, maar soit het zij zo.

 

Nogmaals men excuus voor extra post.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

bericht toestel kan 5g gebruiken, maar ook weer niet

@DeLLiAnO 

Excuus is niet nodig 😀

Maar ja ik heb dat bericht ook gehad en kan het ook niet ontvangen hoor nog geen schrammetje ervan. Proximus bied het aan ja maar ook zeker niet overal. 

Ik zal dit topic afsluiten dan kan je verder antwoorden in één van de andere onderwerpen en daar ook je vragen verder stellen 😁


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.