Beantwoorden
jdco123
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

dagschema voor 4g

 

via de telenet mobile app kan ik de toegang tot 4G tijdelijk pauzeren bij mijn kinderen.

helaas is dit een manueel process om telkens 4G uit of aan te zetten.

 

ik zou graag een dagschema willen kunnen opstellen waardoor mijn kinderen 's nachts niet op 4G kunnen. bvb niet tussen 23:00 en 7:00.  dus automatisch 4G pauzeren om 23:00 en terug aanzetten om 7:00

 

iemand tips om dit ergens te configureren?

 

(Wifi access kan ik via mijn eigen router ook instellen.   ik wil gewoon dat ze 's nachts slapen en niet tot een kot in de nacht online zijn.)

 

 

 

 

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

dagschema voor 4g

Eenvoudige oplossing. Toestel beneden anders geen 4g noch wifi. Wat doe je anders met het ouder(wetse)gezag?

---------------------------------------------

Als de kat van huis is, dansen de muizen

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

dagschema voor 4g

@jdco123 Dit kan niet...

 

het enige -met betrekking to 4G- wat automatisch kan, is bij een bepaalde hoeveelheid laten pauzeren. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

dagschema voor 4g

@janne_man  Wat je nu zegt? Kinderen kweken nu de ouders, niet omgekeerd. Zelfs ik als grijze opa laat mij daaraan vangen. Het is ver gekomen dat we ze digitaal moeten opsluiten (met technische snufjes, apps enz.) om ons gezag te laten gelden. Straks wordt dit nog als kindermishandeling aanzien als we ze beperken in hun doen en laten.

Niettemin is hetgeen gevraagd wordt een suggestie aan Telenet om dit in een volgende upgrade te voorzien. Volgens de reacties die ik hier lees is Telenet toch meer dan duur genoeg, dus mogen ze wel iets doen om de klant te plezieren. (Het lijkt misschien niet zo maar het is ironisch bedoeld hoor).

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.