Beantwoorden
Pieter68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

e-sim via contract bij werkgever

Beste,

 

Momenteel loopt mijn abonnement via het werk.

De formule die ik heb heet "Mobile Contact".

Graag had ik binnenkort een e-sim voor mijn smartwatch, volgens onze IT afdeling is dit niet mogelijk via deze formule.

Klopt dit?

 

Mvg,

Pieter

 

Titel gewijzigd door MarianneM (mod) | Vorige titel: e-sim

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

e-sim via contract bij werkgever

@Pieter68 

Heb eens rond gezocht en blijkbaar heeft je werknemer niet zomaar een abonnement binnen Telenet. 

Voor de zelfstandige is er een abonnement wat KLIK heet en daarin is het wel mogelijk dat je E-sim laat activeren. Maar er van uitgaande dat het bedrijf groter is hebben die een heel andere formule binnen Telenet. Kan zijn dat ze corporate fibernet hebben en daarin zie ik geen mogelijkheden tot het aanvragen van een E-sim. 

Maar ik doe enkel die conclusie omdat ik heb moeten zoeken op je 'Mobiel Contact' en dan kom ik uit bij bedrijven binnen Telenet die groter zijn dan een zelfstandige. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

e-sim via contract bij werkgever

@Pieter68  schreef:

 

Klopt dit?

 Dit klopt.


Heb je KLIK? Dan is Telenet One Number inbegrepen in je abonnement! Je gebruikt je KLIK-nummer(s) dus niet alleen in je smartphone, maar ook in je eSIM-smartwatch. Ander mobiel abonnement van Telenet? Dan kan je geen gebruik maken van Telenet One Number. 

bron: https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/alles-over-telenet-one-number/

0 Likes
Pieter68
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

e-sim via contract bij werkgever

Beste,

 

Bedankt voor de snelle reactie.

Hebt u er een zicht op dat deze in de toekomst wel mogelijk zou zijn?

 

Mvg,

Pieter 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

e-sim via contract bij werkgever

@Pieter68 

Wij zijn ook gewoon klant hier en geen medewerkers dus die vraag stel je best aan Telenet rechtstreeks zelf. 

Je kan ook altijd de website en dergelijk in de gaten houden en zien wanneer dit beschikbaar is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes