Beantwoorden
NickDD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

eSIM ondersteuning laptop

Hallo,

Ik ben telenet business klant met KLIK abonnement en daarin 2 sim kaarten.  Ik ga een nieuwe Dell laptop kopen en heb de optie die uit te rusten met een 4G/5G ondersteuning:   Qualcomm Snapdragon X55 Global 5 G (DW5930e), 2-in-1, eSIM.

Ik heb nog geen ervaring met eSIM en vraag me af of ik dan hiermee de sim van mijn eigen nummer kan delen met de laptop om steeds een 4g verbinding te kunnen maken?
Is heel dat eSIM gebeuren eigenlijk device-afhankelijk? Zo lees ik bvb. enkel iets over smartwatches.
Of zal dit gewoon werken?

Graag advies!

 

Groeten,
Nick

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

eSIM ondersteuning laptop

@NickDD 

De info die ik heb gevonden kan je hier eens na lezen . 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NickDD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

eSIM ondersteuning laptop

Bedankt voor de settings, maar ik hoop dat Telenet dat ook allemaal ondersteunt en het bvb. niet gelimiteerd is tot bepaalde merken/types van devices?

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

eSIM ondersteuning laptop


@NickDD  schreef:

Bedankt voor de settings, maar ik hoop dat Telenet dat ook allemaal ondersteunt en het bvb. niet gelimiteerd is tot bepaalde merken/types van devices?


Van zodra Telenet eSIM gaat ondersteunen zal je het kunnen gaan gebruiken op je laptop. Er zullen geen beperkingen zijn op bepaalde merken of toestellen. Dit is weliswaar het geval bij eSIM voor Smartwatches. Maar dit komt omdat dergelijke eSIM gekoppeld zijn aan een bestaand nummer. 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
Ex-Netweter
 

eSIM ondersteuning laptop

Test het uit. Als het werkt, is dat een meevaller.

Als het niet werkt: data eSIM bij andere operator kopen.

0 Likes