24748
netweters
|
152281
antwoorden
|
20688
vragen
|
Na aankopen van een samsung watch 7 ultra en esim activatie krijg ik geen sms meer binnen zowel op watch als op gsm
kan wel een sms verzenden vanaf watch en gsm maar niks meer ontvangen
als ik de mobiel abonnement afzet kan ik terug sms ontvangen
al contact gehad met telenet en samsung tot hiertoe geen oplossing
toestellen Samsung Galaxy S24 Ultra en Samsung Galaxy Watch 7 Ultra
Al geprobeerd
Mobiel abonnement eraf te halen terug installeren geen oplossing !
Harde reset gsm en watch
instelling verbindingen reset
contact samsung helpdesk (3maal onderbroken waarschijnlijk omdat ze het ook niet weten)
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Esim op samsung watch 7 ultra
@DeKleine staat toevallig RCS aan op de samsung toestellen, dat werkt via internet, misschien werkt je internet niet goed op je toestellen of staat er iets van gegevens niet juist voor de E-sim.
beste,
internet werkt goed
RCS daar vind ik niets van terug
instellingen die ik kon verzette heb ik allemaal al geprobeerd niks helpt
Exact hetzelfde probleem hier zoals DeKleine hier beschrijft. Bij Telenet kunnen ze niet helpen (na ettelijke telefoons, noch in de winkel). @DeKleine, heb jij intussen een oplossing aub? Alvast bedankt.
nee geen oplossing ook niet van samsung uit al in winkel geweest van samsung telenet al vele uren aan de telefoon met beiden.
geen oplossing van samsung of telenet
grtz
Net hetzelfde hier. Er ook al vele uren aan gesleten... En dat vond ik net eens een voordeel aan die Watch 7 + eSim; je hoefde geen smartphone meer bij te hebben om berichten te versturen en ontvangen. Ik heb intussen al verschillende belangrijke berichten gemist (die niet doorkwamen op smartphone of smartwatch). Zeer frustrerend.