Beantwoorden
youri2
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

gsm-nummer

op mijn gsm vind een tel.nr. niet terug, kunnen jullie dat terug vinden via mijn belgeschiedenis

 

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

gsm-nummer

@youri2 

Bij de netweters ga je dat niet vinden.

Als het een uitgaand gesprek was is er nog de mogelijkheid dat je het kan terugvinden in mijn telenet. kijk naar volgende link: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/mobiel-dataverbruik

Je kan ook eens kijken in de mobile app van telenet.

Een inkomend gesprek ga je nergens terugvinden


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

gsm-nummer

Een in- en komende gesprekken op een smartphone staat in de belgeschiedenis. Dit komt in een kring geheugen. De capaciteit van de geheugen hangt af van het toestel. Als de laatste plaats bezet is, komt de volgende communicatie op de eerste plaats van dat geheugen (vandaar kring). 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

gsm-nummer

Je kan dit vinden via Mijn Telenet op de Telenet app onder "verbruik details" (zoals @louishufk al aangaf)Schermafbeelding 2019-07-23 om 01.28.54.png

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

gsm-nummer

@m-jan20 

Ik heb de foto afgewezen omdat uw tel nummer leesbaar was. Je kan best de foto vervangen door een met verwijderd nummer.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes