Beantwoorden
gino0801
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Geen verbinding met Apple Watch met iOS 26

hallo, zijn er hier nog die soms geen verbinding hebben met Apple Watch , er staat bij mobiel netwerk , verbonden en dan gaat dat naar geen verbinding , ik heb dat op mijn ultra 2 en mijn vrouw o haar serie 7 Apple Watch , doen we het opnieuw op het icoontje drukken van mobiel netwerk is dat heel de tijd hetzelfde , verbonden en geen verbinding , we hebben allebei iOS 26 erop staan , zou dit daar van kunnen zijn omdat we dat op twee apple watchen hebben

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: iOS 26

5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@gino0801  Er zit een bug in de software met de watch van apple en de iOS 26 met de nieuwste iPhone, ligt aan de gebruikte chip voor het internet, is een gekend probleem.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
gino0801
Freshman Beetjesweter

Dus met mijn iPhone 14 Pro Max en Apple Watch Ultra 2 , kan ik daar ook last van hebben met mobiel internet 

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Opgeruimd staat netjes! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

@Master-Magic  schreef:

@gino0801  Er zit een bug in de software met de watch van apple en de iOS 26 met de nieuwste iPhone, ligt aan de gebruikte chip voor het internet, is een gekend probleem.

Opnieuw een krak lid die foutieve informatie verspreid. Tijd dat deze krak badge bij veel leden eens gaat verdwijnen. 

Wat deze zogenaamde Krak lid bedoelt is het feit dat in de nieuwe iPhone met een N1 chip hier soms wat verbindingsproblemen kunnen optreden. Sommige gebruikers melden een kleine hapering in de wifi of Bluetooth. Wat de oorzaak is, is nog niet duidelijk. Maar het blijkt dat in de meeste gevallen er steeds een Apple Watch is verbonden.

We weten niet hoe groot dit probleem in feit is. Ik kan het alleszins niet reproduceren op mijn test-toestellen. En een gekend probleem is dit alleszins want er is geen officiële herkenning van het issue. Jammer dat hier toch zoveel foutieve informatIe wordt verspreidt. 

Daarnaast de vraagsteller heeft het totaal niet over nieuwe iPhones laat staan iets over de N1 chips. 

@gino0801 Hoe test je dit eigenlijk? Je Apple Watch zal nooit een mobiele verbinding opzetten als je iPhone ergens in de buurt is of deze een wifi verbinding kan opzetten. Schakel je iPhone eens volledig uit…

Druk op de zijknop van je Apple Watch. Het icoontje van het mobiel netwerk zou in principe altijd wit moeten zijn. Dit betekent dat het opzetten van het mobiel netwerk met Telenet mogelijk is. Schakel nu je wifi uit op je Apple Watch. Na een minuutje zou het mobiel netwerk icoontje groen moeten zijn. Dit betekent dat de verbinding met het mobiel netwerk van Telenet in dienst is.  Succes!

Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

gino0801
Freshman Beetjesweter

Nee met Apple Watch alleen naar buiten en iPhone in huis , icoontje brand groen en soms wit op allebei de Apple Watch van mijn vrouw en van mij , en duwen we op icoontje staat er bij status verbonden en dan opeens geen verbinding op allebei , dus moet toch aan die iOS liggen want zijn twee verschillende Apple watchen ultra2 en Apple Watch 7 

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Opgeruimd staat netjes! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT!

Aangezien je het icoontje soms groen ziet, lijkt me de verbinding wel oké. 

Je moet weten dat de antenne in zo’n horloge bijzonder klein is. Ik vermoed dat jullie net ergens op een plekje testen waar de ontvangst niet bijzonder is. Vandaar dat het icoontje opnieuw naar wit gaat. Als na een tijdje de ontvangst terug hersteld kan worden zal het icoontje terug groen kleuren. 

Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...