Beantwoorden
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Hallo ik heb sinds kort een smartpone van mijn werk

Ik wil nu mijn telenet mobiel nummer doorschakelen naar mijn werk mobiel nummer. Op die manier moet ik niet steeds 2 smartphones bijhebben

Ik dien wel nog te vermelden dat mijn mobiel nummer van mijn werk een poximus nummer is.

Ik heb het al geprobeerd maar het lukt niet. Als ik mijn telenet nummer heb doorgeschakeld en iemand belt mij op krijgt hij steeds de bezettoon.

Ik heb er al de klantendienst voor gecontacteerd zij zeggen dat het mogelijk is maar het lukt nog steeds niet. Niet met de codes van de klantendienst en ook niet met de doorschakelfunktie van de I phone steeds heb ik hetzelfde probleem.  Als ik heb doorgeschakeld en iemand belt mij op krijgt hij de bezetttoon.

Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

0 Likes
24 reacties
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Heb je al geprobeerd met volgende code:

**21*gsmnrwerk# en dan op de beltoets?

Dit zorgt voor de onvoorwaardelijke (dus altijd) doorschakeling naar uw gsm nummer van het werk.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Als ge een GMS zou hebben met dual SIM dan kan je beide kaarten in de GSM steken en dan is geen doorschakeling nodig.

Ik vermoed dat er kosten aan de doorschakeling verbonden zijn. Wordt er dan geen oproep aangerekend voor ieder telefoontje dat je ontvangt op uw nummer.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Code werkt ook niet had ik al geprobeered en vandaag nog eens geprobeerd

als je dan naar mijn persoonlijk gsm nummer belt krijg  je de in gesprek toon.

0 Likes
GewoonJarne
Freshman Weetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Welk merk van GSM heb je? Bij de instellingen van de smartphone kan je het meestal aanpassen.

0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Op welk toestel heb je de code ingegeven? Je Telenet of werk nummer?

Kan je voor de zekerheid op je Telenet gsm eens eerst de code ##002# en daarna de beltoets ingeven?
Je zou dan de melding moeten krijgen dat alle doorschakelingen werden geannuleerd.
Daarna mag je (opnieuw op je Telenet gsm) de code **21*gsmnrwerk# nogmaals ingeven. Na de code uiteraard altijd op de beltoets drukken.
Als je dit hebt gedaan kan je de doorschakeling controleren door de code *#21# te gebruiken. Op je scherm moet dan verschijnen dat de doorschakeling naar je werkgsm is ingeschakeld.
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Zowel mijn werk als mijn prive telefoon is een I phone SE

0 Likes
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

op mijn telenet telefoon heb ik de doorschkeling ingegeven want deze dient doorgeschakeld te worden.

Ik heb de codes zoals beschreven ingegeven maar het werkt nog steeds niet als ik heb doorgeschakeld en ik bel mijn telenetnummer krijg ik de bezettoon.

Als ik het contoleer met de code *#21# zie ik wel dat de spraakoproepdoor doorschakeling naar mijn Werk GSM nummer wel is is gelaagd, maar het werkt dus voor geen meter.

0 Likes
GewoonJarne
Freshman Weetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Kijk dan even naar deze link: http://www.hoedoen.be/iphone-doorschakelen/

0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Ik kan nog maar 1 ding verzinnen aan de hand van je uitleg. De doorschakeling lijkt correct te zijn op je Telenet gsm. Als je echter zal proberen je Telenet nummer te bellen vanop je werkgsm, wordt dit gesprek doorgeschakeld naar het toestel van waar de oproep is gestart (je werkgsm in dit geval), wat automatisch zorgt voor de bezettoon.
Zou het kunnen dat je dit op deze manier hebt getest?
Heb je al geprobeerd om je Telenet nummer met een ander toestel dan je werkgsm te bellen?
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Ik heb uiteraard aliijd en andere telefoon gebruikt dan mijn werk GSM anders zou het logisch zijn geweest dat ik de  bezettoon krijg..

0 Likes
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

De doorschakelfunktie op de I phone werkt ook niet. geeft hetzelfde ook de bezettoon.

0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Als je diezelfde code gebruikt, maar met het nummer van de voicemail, werkt het doorschakelen dan wel?

**21*5555#

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

@Rfn

Probeer eerst eens om het naar een andere gsm door te schakelen en kijk of dat werkt. (Gewoon om te testen)
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Ik heb net mijn persoonlijk gsm doorgeschakeld naar de gsm van mijn zus en dit werkt perfect.  daarna nog eens geprobeerd om mijn persoonlijke gsm door te schakelen naar mijn werk gsm en dit werkt nog steeds niet. als ik dan naar mijn persoonlijke gsm bel krijg ik steeds de bezettoon.

IK moet wel opmerken dat mijn persoonlijke en mijn zus haar gsm beiden een telenet abbonement hebben (wigo). De gsm van mijn werk heeft een proximus abbonement. Kan je misschien alleen doorschakelen binnen je eigen provider heeft er hier iemand ervaring mee?

0 Likes