Beantwoorden
Rfn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Hallo ik heb sinds kort een smartpone van mijn werk

Ik wil nu mijn telenet mobiel nummer doorschakelen naar mijn werk mobiel nummer. Op die manier moet ik niet steeds 2 smartphones bijhebben

Ik dien wel nog te vermelden dat mijn mobiel nummer van mijn werk een poximus nummer is.

Ik heb het al geprobeerd maar het lukt niet. Als ik mijn telenet nummer heb doorgeschakeld en iemand belt mij op krijgt hij steeds de bezettoon.

Ik heb er al de klantendienst voor gecontacteerd zij zeggen dat het mogelijk is maar het lukt nog steeds niet. Niet met de codes van de klantendienst en ook niet met de doorschakelfunktie van de I phone steeds heb ik hetzelfde probleem.  Als ik heb doorgeschakeld en iemand belt mij op krijgt hij de bezetttoon.

Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

0 Likes
24 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

@Rfn Normaal zou het daar niet aan mogen liggen maar voor de zekerheid, kun je het eens testen met iemand die Proximus heeft?

 

Maar ik denk vooral dat het aan uw werkgsm ligt. Je kan ook altijd even je simkaart in een andere gsm steken om het te testen,

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

@Rfn doorschakelingen werken naar alle providers...
Gezien het doorschakelen naar het nummer van je zus wel werkt, is al een stap vooruit! Hierdoor weet je al zeker dat het geen probleem van je telefoon is.
0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

doe de test naar een ander proximus gsm nr , wat zegt dat?

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Zou het niet kunnen zijn dat de werkgever zijn dienst telefoons geprogrammeerd heeft om enkel proximus oproepen te ontvangen? Of zelfs enkel oproepen van eigen firmagebonden nummers? Met de bedoeling dat de foon enkel voor de job gebruikt wordt?

Is misschien wat vergezocht, maar ik neem aan dat dit technisch zeker mogelijk is.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
raf1968
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Beste,

 

Is het probleem opgelost geraakt?  Ik heb net het zelfde probleem en krijg geen oplossing aangeboden door de klantendienst van telenet. Als ik mijn gsm doorschakel naar een ander telenet gsmnr werkt de doorschakeling niet en krijg ik een bezet toon.

 

Vr grtz 

 

Raf

0 Likes
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Beste er zijn op diverse nationale/internationale fora reeds geruime tijd problemen gemeld met doorschakeling gesprekken vanaf Iphone

Meestal zijn deze gelinkt aan 4G (VoIP) en frequent verholpen door bv. tijdelijk 3G te gebruiken tijdens de omschakelingsprocedure (cf. bv. KPN Nederland info) of door de doorschakeling te activeren door de SIM-kaart tijdelijk in een andere GSM te steken voor de activatie.

Uiteraard kan bovenstaande geenszins "een definitieve oplossing" zijn/blijven

Inge06
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Dag allemaal,

 

Ik zat met hetzelfde probleem als jullie. Mijn man heeft het kunnen oplossen na een avondje zoeken en heel veel proberen.

Ik heb een iphone 6s met een dual sim adapter. Ik heb een prive-gsm van telenet en mijn werkgsm is van proximus. Belangrijk om weten, bij iphone werken de twee sims niet simultaan via de adapter

via settings,“phone” , sim Applications, kan je ofwel manueel switchen tussen de twee sims ofwel via autoswitch. Smsen kunt ge niet doorschakelen, laat dat duidelijk zijn, maar via autoswitch haalt de gsm ze binnen naargelang uw tijdsindicatie. 

 

hoe hebben we de oproepen kunnen doorschakelen? Bij telenet en proximus bestaat er een speciale code voor doorschakeling bij niet-actieve sim. ( dus bv telenet is actief, proximus non-actief)

 

stap 1: settings , “phone”, call forward bij allebei de sims uitschakelen

stap 2: op telenetnetwerk bel je naar **62*+32gsmnummerproximus# ( heel belangrijk twee sterretjes om te beginnen en +32! Voor je gsmnummer zetten)

dus vb **62*+32123456789# 

Nu wordt je telenet- oproepen automatisch doorgeschakeld als ge op proximus zit te werken.

 

stap 3: op proximusnetwerk bel je naar *62*+32gsmnummertelenet# (heel belangrijk één sterretje en de rest als stap2)

nu werkt het in de omgekeerde richting... als je proximus niet actief is dan worden alle oproepen doorgschakeld naar telenet.

 

Om te deactiveren bellen naar ##62# bij telenet.

 

hopelijk werkt het bij jullie ook!

Yanncall
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Bij mij werkt het al maanden niet. Ik heb al 3x een uur aan de telefoon gehangen met de Apple support en die kunnen me niet helpen. De fout zou bij Telenet liggen.

telenet winkel binnen gestapt maar die hoorden het in Keulen donderen.

4x gebeld naar Telenet support en de laatste keer had ik ne goeien die zei dat de fout bij Apple en bij Telenet lag, en als ik wil doorschakelen dat ik moet bellen naar de Telenet helpdienst om het doorschakelen manueel aan te zetten.

 

hoera, top- oplossing !! ( not )

 

ik begrijp niet dat men zo een problemen niet kan verhelpen terwijl beide bedrijven mooie cijfers neerleggen en een groot marktaandeel hebben. ( lokaal of internationaal).

 

ik zal op den duur mijn oud Nokia’tje boven moeten halen. 

0 Likes
Webkliniek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

Doorschakelen op iphone is sinds vandaag gefixed door een update van de aanbiederinstellingen naar Telenet 32.1

0 Likes
Yanncall
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

mijn telenet gsm doorschakelen naar mijn werk gsm

net geprobeerd, maar ik heb geen resultaat. Doorschakelen op mijn Iphone naar een ander nummer luktniet. 

0 Likes