Beantwoorden
zebra5
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wigo simkaart

Gisteren de nieuwe wigo simkaarten geactiveerd.Vandaag is het oude netwerk (proximus) gestopt, dus de nieuwe sims in de gsm maar krijg geen bereik met het telenet netwerk. Iemend een idee?

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

wigo simkaart

de gsm of smartphone al eens uitgezet en herstart ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
zebra5
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wigo simkaart

Ja maar dat heeft niet geholpen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

wigo simkaart

Heb je al eens gekeken op mijn Telenet, dat alles actief staat?

Ik heb dit ook meegemaakt. De order bleef bij Telenet in Progress staan. Even bellen en het was in orde. Ligt het probleem niet bij Telenet, dan moet je eens ten raden gaan bij Proximus. Veel succes

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

wigo simkaart

zo snel mogelijk bellen naar de Telenet Helpdesk (015/666666) en vragen om te kijken of alles juist staat. Zij kunnen zien of de administratieve kant in orde is, of je SIM kaart geactiveerd is en of smart phone connecteerd met de GSM mast.

Wel blijven aandringen tot je geholpen bent 🙂

 

Misschien best even controleren of alle instellingen in orde zijn:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mobile-configurator

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
zebra5
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wigo simkaart

Ik heb naar telenet helpdesk gebeld en er is iets misgelopen bij proximus.

Proximus  heeft mijn abonnement (via werkgever) omgezet naar prepaidkaart en de sim geblokkerd. Dus de oude sims terug moeten activeren en nu is het aan telenet om alles in orde stellen.

Ik houd jullie op de hoogte van het verdere verloop. Alvast bedankt voor de reacties.

zebra5
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wigo simkaart

Alles  OK nu.

Bedankt voor de support en keep up the good work.