24774
netweters
|
152602
antwoorden
|
20720
vragen
|
Gisteren de nieuwe wigo simkaarten geactiveerd.Vandaag is het oude netwerk (proximus) gestopt, dus de nieuwe sims in de gsm maar krijg geen bereik met het telenet netwerk. Iemend een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja maar dat heeft niet geholpen.
Heb je al eens gekeken op mijn Telenet, dat alles actief staat?
Ik heb dit ook meegemaakt. De order bleef bij Telenet in Progress staan. Even bellen en het was in orde. Ligt het probleem niet bij Telenet, dan moet je eens ten raden gaan bij Proximus. Veel succes
zo snel mogelijk bellen naar de Telenet Helpdesk (015/666666) en vragen om te kijken of alles juist staat. Zij kunnen zien of de administratieve kant in orde is, of je SIM kaart geactiveerd is en of smart phone connecteerd met de GSM mast.
Wel blijven aandringen tot je geholpen bent 🙂
Misschien best even controleren of alle instellingen in orde zijn:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mobile-configurator
Ik heb naar telenet helpdesk gebeld en er is iets misgelopen bij proximus.
Proximus heeft mijn abonnement (via werkgever) omgezet naar prepaidkaart en de sim geblokkerd. Dus de oude sims terug moeten activeren en nu is het aan telenet om alles in orde stellen.
Ik houd jullie op de hoogte van het verdere verloop. Alvast bedankt voor de reacties.
Alles OK nu.
Bedankt voor de support en keep up the good work.