Beantwoorden
Ex-Netweter

waar vind ik antivirus terug

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Ik heb de Microsoft antivirus tool en de Telenet antivirus tool intensief getest maar beiden hebben ze bij mij nooit iets aangetroffen. Als je effectief tewerk wil gaan raad ik je Malawarebytes, Panda antivirus, bitdefender anti virus, of Avast aan. Daar heb ik in het verleden veel virussen mee gevonden. Daarnaast is er ook de gratis tool Spybot die ook redelijk wat vind op je schijf, alleen is de layout wat onoverzichtelijk geworden bij de laatste updates.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik heb telenet security pack, en sindsdien nooit nog problemen gehad.

Moet er ook niet naar omkijken, makkelijk en doeltreffend.

Met al die programmaatjes, ok, ze vinden vanalles, maar, op den duur ben je meer bezig aan je pc, dan met je pc om de dingen te doen die je wil doen...

Grts.

Pathfinder.

Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

malwarebytes is geen antivirus programma 😉
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Alhoewel er veel controverse bestaat over het verschil tussen Ad-aware en virussen gaan de 2 op een soortgelijke manier tewerk en kunnen zij een gelijkaardige schade veroorzaken (bij een virus is dit wel een beetje erger). Een programma zoeken die de 2 vindt is daarom ook aangeraden.

Ad-aware komt wel veel vaker voor dan een virus en dus ben je in de meeste gevallen het beste geholpen door een Ad-aware removal tool. Virussen ga je niet vaak krijgen als je geen ongekende mails opent, of geen onbeveiligde websites opent (als je op zo een site beland kan je alsnog de virussen vermijden door niet op de links te klikken en gewoon je internet volledig te sluiten via de CTRL+ALT+DËL knop tegelijk in te drukken, taakbeheer te starten en bij toepassingen je browser (in mijn geval Firefox) te sluiten. Bij zo een sites telt de sluit knop ook als een ad-aware of virus, als je daarop klikt zal er een tweede scherm opengaan met vraag om te sluiten en als je dat doet heb je het zitten. Trap er dus niet in mensen!

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ad-aware is een antivirus programma 😉

Het meeste dat voorkomt zijn malware en virussen malware komt vooral voor als je gratis programma's gaat installeren virussen komen door gewoon op het web te surfen.

Een goede antivirusprogramma is voldoende zoals: Bitdefender, Kaspersky en Norton (de 3 beste) ook kun je het antivirusprogramma van Telenet gebruiken wat ook een zeer goede is.

Gratis antivirusprogramma's raad ik niet aan en als je dat toch wilt gebruiken, gebruik dan zeker niet Windows security essentials.

Malwarebytes is een aanvulling op je antivirus dat alleen malware tegenhoud dus geen virussen die de schade aanrichten.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

ESET smart security (betalend) en malwarebytes anti malware (gratis). Werkt als een tierelier.
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden