|
25.878
netweters
|
160.511
antwoorden
|
|
21.615
vragen
|
Film Plane op 30/01/26 Play 20u40 "wordt aangekondigd".
Dag @Santa,
Bedankt om dit door te geven, maar ik ga hier nog heel even de kat uit de spreekwoordelijke boom kijken.
Dit zal (of is intussen) zeer vermoedelijk via de gebruikelijke EPG-flow vanuit Play naar onze aggregator stromen, en uiteindelijk verder naar ons.
Er is hier vermoedelijk sprake van een "late" (recente) invulling aan de bron, van een eerder Wordt Aangekondigd-slot.
Ik bekijk dit morgen nog eens.
Groeten,
Carl
@Master-Magic schreef:@Peter78 er spelen de laatste weken veel films dat je terugvind op apps en in betere kwaliteit tot zelf in 4K, en zonder reclame mits reclameloos abbo.
@Master-Magic ja ik snap da niet, ken er nog zo ze hebben alle streamingdiensten maar zitten naar reclame met stukjes films te kijken op de gewone tv zenders...
In stereo en bagger beeldkwaliteit en meestal ingezoomd.
@Peter78 idd ken er ook zo, ik kijk zelf geen films of series meer op de tv zenders, ofwel heb ik ze staan als blu-ray 4K of blu-ray of op apps te zien.
en voor wie echt films wilt zien en een dvd speler heeft staan zijn er nog bibliotheken waar je films kan huren gratis, en in mijn gemeente is het film aanbod niet zo oud, de laatste Superman film van 2 jaar geleden hebben ze zelf ( wel enkel als dvd).
Ik heb ook al eens een dvd film weest halen om eens te bekijken of ik die op blu-ray of 4K wil.