Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV-gids meldingen: wat en waarom?

Telenet werkt sinds juni 2022 samen met een nieuwe leverancier voor de TV-gids. In de eerste fase werd dit enkel toegepast op de TV-box. Nu is de tweede fase aangebroken en zullen klanten met een Digibox of Digicorder ook tegen 21/02 enkel nog informatie van de nieuwe leverancier zien.

Voordelen nieuwe leverancier

Voor sommigen van jullie lijk het waarschijnlijk niet zo, maar de nieuwe TV-gids leverancier biedt ook voordelen. Ik som ze graag even op:  

  • Titel optimalisatie (afbeelding i.p.v. getypte tekst)
  • Afbeeldingen in home-menu of opname-overzicht bevatten titel van het programma
  • Titel en inhoud toont in taal van het doelpubliek van de zender
  • Veel internationale zenders zijn erop vooruit gegaan qua informatie en kwaliteit van de informatie in de TV-gids (bv. BBC, NPO, ..)

Feedback is welkom!

Maar we zijn niet blind en we beseffen we dat er af en toe nog fouten in de TV-gids sluipen.
Ook jullie meldingen tonen aan dat er nog wat ruimte is voor verbetering. 

Regelmatig staan we vanuit De Netweters in contact met de engineers om jullie meldingen door te geven. In de toekomst willen we deze samenwerking nog beter maken. Daarom willen alle TV-gids meldingen op De Netweters vanaf nu verzamelen op één plaats, zodat de engineers de meldingen makkelijk en snel kunnen terugvinden en op basis hiervan acties kunnen nemen.

Lees het topic 'TV-gids meldingen: werking & voorwaarden' en laat ons je feedback weten!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 reacties