Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV-gids meldingen: werking & voorwaarden

Hoe werkt deze groep?

Alle meldingen die betrekking hebben tot de TV-gids (informatie ontbreekt, informatie is fout, programmatie van opnames klopt plots niet meer, ..) worden vanaf nu gemeld in deze groep. De engineers bij Telenet hebben zelf ook toegang tot deze groep en zullen op regelmatige basis de meldingen bekijken en indien nodig actie nemen. 

Qua verwachting willen we wel duidelijk aangeven dat we geen individuele feedback zullen voorzien.

Elke melding wordt uiteraard ernstig bekeken en waar nodig opgevolgd, maar garanties kunnen we helaas nooit bieden. Het blijft immers een gegeven dat complexer is dan wat het lijkt. Ook omdat de leverancier niet de enige partij is die verantwoordelijk is, ook de broadcasters spelen een grote rol. Zij moeten namelijk de schema's en informatie tijdig bezorgen aan de leverancier en ook hierin zitten er vele verschillen. 

Wil je een TV-gids melding maken? Hou dan rekening met volgende aspecten: 

  • Meld concrete, individuele gevallen. Zeg niet "ik zie regelmatig problemen met starttijden op kanaal X", behalve als je hier dan ook concrete gevallen voor kan opsommen.
  • Gebruik de labels om duidelijk te maken op welk platform je het opmerkt (TV-box, Digibox|Digicorder, Telenet TV-app).
  • Vermeld altijd kanaal / titel / datum / uur van het programma in je titel.
  • Benoem wat er fout is en wat er verwacht wordt.
  • Voeg een screenshot of foto toe, dit is altijd een meerwaarde! 

Op deze manier zorgen we ervoor dat onze collega's alle nodige informatie hebben om jullie meldingen te bekijken en nodige stappen te nemen. 

Voila, laten we samen streven naar een meer accurate TV-gids! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 reacties