41847
netweters
|
18366
gesprekken
|
19847
vragen
|
Ik zie weer enkele ontbrekende items in de TV-gids
Daarnaast is de tv gids van Play Sports vanaf vrijdag 9 augustus zeer onvolledig. Vanaf 9/8 Play Sports Golf, vanaf 12/8 ook Play Sports 1, 3 & Premiere League. Gezien het hier toch over minder dan een week gaat wilde ik dat ook even flaggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Spijtig is niet de eerste keer
Via de app tf1 kan je het tijdstip zien
Ook voor france tv via hun app
De rest wordt moeilijker
Dat weet ik de rest dat het niet wist weet nu waar ze een dubbel controle kunnen doen
Maar zo te zien weten de meeste gebruikers het al de app's gebruikers groeien zeer snel
en er is bijna geen campagne gevoerd
Hallo @WG94,
Bedankt om door te geven.
De TBA-events ("Wordt aangekondigd") zijn doorgaans te wijten aan late aanlevering vanuit de broadcaster, wegens embargo, onduidelijkheid, onzekerheid, vergetelheid, ...
Ze zijn intussen vervangen door de échte events.
Voor de zekerheid vraag ik onze aggregator even de historiek te reconstrueren, maar zij geven doorgaans 1:1 door wat vanuit de broadcaster opgegeven of geüpdatet wordt.
Het 'leeglopen' van verschillende Play Sports-kanalen was ik al aan het opvolgen. Er werd blijkbaar maar weinig data/een korte horizon doorgegeven vanuit de bron. Mijn vermoeden is dat de verlofperiode hier een aandeel in heeft en dat we de komende dagen/weken beterschap gaan zien.
Groeten,
Carl
Amai, wat zijn ze heel langzaam bij Telenet; ik geloof dat ze nog met postduiven werken die al lang op rust zijn.
Bij Orange zie ik voor Voo sport World 1, op vrijdag 16 augistus, om 20.55, de eerste speeldag Premier league. Manuted - Fulham. En bij Telenet, op Play sports 1 + Voo sport kanalen, staat er wordt aangekondigd.
Telenet, maak eens er werk van! Wij worden ongeduldig, want wij willen ook onze afspraken maken.
Dag @K-330,
Ik heb dit geëscaleerd naar onze EPG-aggregator.
Voor dit kanaal hebben we normaal gezien inderdaad een langere horizon, en zijn we momenteel teruggezakt naar 8 dagen.
Ik heb hen gevraagd met prio na te kijken of de data nog niet ontvangen werd van de bron, dan wel of deze niet op tijd verwerkt werd.
Groet,
Carl