|
25.932
netweters
|
160.937
antwoorden
|
|
21.665
vragen
|
Ik neem Kunstschaatsen op, op Eurosport.
Ik plan dit als serieopname. En op de digicorder kon ik dan handmatig alle "herhalingen" ook erbij opnemen.
De reden waarom ik dit doe is omdat een herhaling soms toch een ander gedeelte lijkt te zijn.
Nu loop ik er tegenaan dat ik dit met de tv box blijkbaar niet kan. Ik neem de serie op en ik wilde handmatig de andere stukken opnemen, maar ik kan écht niet vinden hoe ik dit moet doen... Ik krijg gewoon de optie van opnemen niet, ook niet als ik via de tv gids naar een ander stuk ga.
Kan iemand mij helpen om dit toch geprogrammeerd te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat gaat niet met een TV-box. Een zelfde aflevering of film kan niet 2x opgenomen worden op dezelfde zender.
Is die herhaling dan net na de eerste uitzending of op een ander moment in de dag (of een latere dag)? Indien aansluitend is er misschien iets mis met de TV-gids en kan er aan de bron wel iets aan gedaan worden.
Niet mogelijk op de tv box enkel op de Digicorder
De zender splitst een programma in twee (Tv oost-regionale zender)
Ik wil uiteraard het volledige programma opnemen, maar dat gaat niet, want zelfs al kan ik nergens kiezen voor "serie" er staat bij alle twee een bolletje van gepland, maar in de lijst met geplande opnames staat enkel het eerste deel gepland...
De optie handmatig programmeren is zeker ook weg op de tv box?
Hoe kan ik alsnog de hel uitzending opnemen? Iemand die mij de gouden tip geeft?
Geef enkele concrete voorbeelden van programma’s die in 2 delen zijn en niet helemaal opgenomen zijn (zender, datum, tijdstip & programma)
Dan kan het team bij Telenet nagaan waarom die als heruitzending aanzien worden. Mogelijk kunnen ze contact opnemen met de zenders om dit te corrigeren.
Dag @Duimelijn,
Deze thread komt nu pas op mijn radar: mogelijks zat hij tot nu in een andere sectie van de Netweters.
Zoals @WG94 aangeeft, zou het erg helpen als je enkele zeer concrete voorbeelden zou kunnen aangeven (TV Oost + datum + uur van de uitzendingen, met huidig en verwacht gedrag erbij).
Ik heb zelf even door de data van TV Oost gegaan, maar kan op het eerste zicht geen events vinden die voldoen aan wat je beschreef.
Deze broadcaster geeft vooral herhalingsloops door, en dan moeten wij hun data ook zo tonen. Zitten de events die jij verwacht hier misschien in 'verpakt'?
Groeten,
Carl
@CarlAtTelenet ik heb deze vanochtend verplaatst, omdat er tot nu toe maar weinig info was waar je mee aan de slag kon gaan
Concreet gaat het over
Tv Oost - zondag 15 februari: Aalst Carnaval Live De Zondagstoet
Dit programma wordt in twee blokken "gesplitst" 15u tot 19u & 19u-22u
Terwijl het 1 doorlopend geheel moet zijn, of tenminste twee "aparte" titels moet krijgen zodat ik het volledig kan opnemen.
Ik wilde de herhaling snachts opnemen, maar ook daar hetzelfde probleem, Daar heet het "Aalst Carnaval De Zondagstoet", dus kan ik ook weer 1 deeltje opnemen, maar niet het volledige programma.
Het oorspronkelijke probleem op Eurosport, ging het inderdaad over herhalingen, vandaar dat ik daar niet meer ben op ingegaan. Maar nu gaat het daadwerkelijk over 1 programma dat ik niet volledig kan opnemen.
Dag @Duimelijn,
Je observatie is volledig correct. Ik was er eigenlijk zelf ook naar aan het kijken, in eerste instantie omdat hier niet de live-indicatoren op staan die ik zou verwachten.
Ik heb TV Oost gecontacteerd ivm de ontbrekende live-aanduiding.
En ik heb onze aggregator gecontacteerd om deze uitzendingen anders in te richten. Op dit moment heeft elk stukje dezelfde identifier, waardoor onze boxen inderdaad maar één stukje zullen opnemen. Terwijl dit in feite een lange live-afdekking is, verdeeld in kleinere stukjes.
Groeten,
Carl
Heel erg bedankt daarvoor!