|
26.344
netweters
|
163.945
antwoorden
|
|
22.016
vragen
|
zag gisteren dat er vanaf dinsdag 19/05 in de epg op alle zenders "wordt aangekondigd" staat,
dat kan dus zeker niet aan de zenders zelf liggen.
ook donderdag 14/05 op vtm staat alles "wordt aangekondigd"
ik gebruik nog een digicorder, is dit weer een push om over te schakelen naar de tv-box.
laatste update ivm de digicorder die op "mijn telenet" is onderstaande, staat niets over de tv gids
dag Carl,
bedankt voor uw antwoord, probleem zit bij de digicorders, heb al weet van familie en vrienden die ook nog digicorder hebben en die hebben hetzelfde probleem,
bij diegenen met een tv-box is er geen probleem
Mijn contactpersoon bij Play meldde dat de Bekerfinale voor 14 mei nu toegevoegd is aan hun brondata. Ze heeft nog een hele weg af te leggen, maar zal op termijn verschijnen in de TV-gidsen.
Groet,
Carl
Update: er is me bevestigd dat de korte EPG-horizon op onze Digicorders veroorzaakt is door een technisch probleem.
Het juiste team is ermee bezig.
Groet,
Carl
Bedankt voor de informatie.
Maar het is nog afwachten of tegen woensdagavond het veranderd is?
Want het is en ‘‘t blijft lastig!
Dag @K-330,
Nu de bron het echte event in hun brondata gezet heeft, heb ik onze EPG-aggregator gevraagd dit met prio te processen.
Realistisch gezien verwacht ik dat dit ergens in de loop van de dag tot op de boxen zal propageren.
Groet,
Carl
Update over onze Digicorders: het technisch probleem is in de loop van de voormiddag verholpen, en op de Digicorder van mezelf en een collega is de hele EPG-horizon intussen alvast weer zichtbaar!
Dank voor jullie geduld,
Carl
klopt is weer zichtbaar, alleen, alle series die gepland staan om altijd op te nemen, staan niet verder gepland vanaf 19 mei.
voor de lopende week staat alles nog onder gepland, maar de vervolgafleveringen vanaf 19 mei niet, staat nergens geen rood bolletje bij dat het ingesteld is.