Beantwoorden
cercle
Experienced Meerweter
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

tv gids staat vanaf 19 mei leeg

zag gisteren dat er vanaf dinsdag 19/05 in de epg op alle zenders "wordt aangekondigd" staat,

dat kan dus zeker niet aan de zenders zelf liggen.

ook donderdag 14/05 op vtm staat alles "wordt aangekondigd"

ik gebruik nog een digicorder, is dit weer een push om over te schakelen naar de tv-box.

laatste update ivm de digicorder die op "mijn telenet" is onderstaande, staat niets over de tv gids

Geen streaming & TV-theek meer vanaf 1 juni

Je kan ze niet meer bekijken op je decoder, omdat die verouderd is. Wil je blijven streamen? Ruil ‘m om voor een nieuwe Telenet TV-box.
24 reacties
cercle
Experienced Meerweter

dag Carl,

bedankt voor uw antwoord, probleem zit bij de digicorders, heb al weet van familie en vrienden die ook nog digicorder hebben en die hebben hetzelfde probleem,

bij diegenen met een tv-box is er geen probleem

CarlAtTelenet
Professional Veelweter
Boek alvast het Sportpaleis! Volop in the game! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

Mijn contactpersoon bij Play meldde dat de Bekerfinale voor 14 mei nu toegevoegd is aan hun brondata. Ze heeft nog een hele weg af te leggen, maar zal op termijn verschijnen in de TV-gidsen.

Groet,
Carl

--Business Analyst and Metadata Engineer @Telenet
CarlAtTelenet
Professional Veelweter
Boek alvast het Sportpaleis! Volop in the game! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

Update: er is me bevestigd dat de korte EPG-horizon op onze Digicorders veroorzaakt is door een technisch probleem.
Het juiste team is ermee bezig.

Groet,
Carl

K-330
Freshman Bijna Allesweter
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! JACKPOT!

Bedankt voor de informatie. 

Maar het is nog afwachten of tegen woensdagavond het veranderd is?

Want het is en ‘‘t blijft lastig!

CarlAtTelenet
Professional Veelweter

Dag @K-330,

Nu de bron het echte event in hun brondata gezet heeft, heb ik onze EPG-aggregator gevraagd dit met prio te processen.

Realistisch gezien verwacht ik dat dit ergens in de loop van de dag tot op de boxen zal propageren.

Groet,
Carl

CarlAtTelenet
Professional Veelweter

Update over onze Digicorders: het technisch probleem is in de loop van de voormiddag verholpen, en op de Digicorder van mezelf en een collega is de hele EPG-horizon intussen alvast weer zichtbaar!

Dank voor jullie geduld,
Carl

cercle
Experienced Meerweter

klopt is weer zichtbaar, alleen, alle series die gepland staan om altijd op te nemen, staan niet verder gepland vanaf 19 mei.

voor de lopende week staat alles nog onder gepland, maar de vervolgafleveringen vanaf 19 mei niet, staat nergens geen rood bolletje bij dat het ingesteld is.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Geef je Digicorder even wat tijd om de opnames in te plannen. Kijk morgen nog eens of je een verschil ziet

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cercle
Experienced Meerweter

net nog eens gekeken, en alles staat weer onder gepland 🙂

CarlAtTelenet
Professional Veelweter

Klopt inderdaad, @cercle - en bedankt om dit nog even te bevestigen.

Ik had het ook even besproken met mijn collega, onze Digicorder-expert. Hij stelde me ook gerust: het algoritme een beetje tijd geven zou alles inderdaad oplossen.

Blij dat alles in de plooi gevallen is!

Groet,
Carl