Beantwoorden
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

Hoeveel hertz zend de Nieuwe digirecoder uit? Pas 4k tv gekocht maar beeld van digirecoder is zeer slecht en alles al ingesteld niks helpt het gaat betreffende een nieuwe TV-box 

0 Likes
19 reacties
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

Beste,

 

ik heb naar alle instelingen gekeken en ze vermelden mij ook dat het menu ( als je op de huistoets klikt) zwart moet zijn bij mij is het gewoon grijs en de kleuren komen ook heel raar uit als ik bijvoorbeeld netflix kijk op de tv heb ik prachtig beeld maar op de tv box dan weer niet heb alle instelingen al nagekeken maar geraak er niet wijzer uit iemand anders nog een idee wat ik zou kunnen doen? stel dat er een probleem is met mijn box kan ik deze dan ook gratis omruilen?

 

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

 

Ik zou ook niet meteen weten waar dit aan ligt. Je belt best even naar 015/33.44.88. Zij kunnen je ook helpen moest er eventueel een omruiling nodig zijn

Hier kan je terecht op weekdagen tussen 8u-22u en tijdens het weekend of op feestdagen tussen 9u-22u.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@mopjes1 Ben je ook zeker dat je een correcte HDMI kabel gebruikt tussen je 4k Televisie en de TV-Box?

Want hier zitten ook verschillen in dat bepaalde kabels wel en niet 4k ondersteunen...

0 Likes
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@Arne94 Deze heeft de telenet technieker bijgeleverd dus ik zou veronderstellen dat dit ook de juiste kabel zou zijn 

0 Likes
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Slecht beeld op 4K TV, hoe komt dit?

@mopjes1 Ik denk niet dat de telenet techniekers specifiek rekening houden met 4K televisies. Heb je nergens een kabel die bij de TV geleverd werd?

 

Het zou misschien kunnen helpen om dat eens te proberen!

0 Likes