41079
netweters
|
17663
gesprekken
|
19082
vragen
|
Beste mijn iPad staat vijf keer geregistreerd. De helpdesk heeft deze in oktober verwijderd en ik moest de app opnieuw installeren. het probleem blijft en Telenet wil het toestel niet verwijderen. Mijn cookies staan aan in de instellingen van safari. Wat kan ik nog meer doen?
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: 5 keer hetzelfde toestel geregistreerd
Waarom gebruik je de app voor IOS niet op de Ipad?
Werkt veel makkelijker dan in Safari, en geen gedoe met cookies die verwijderd worden.
Klik hier om te kijken welke app je nodig hebt. Afhankelijk of je een digicorder of TV-box hebt, is dit een andere app.
beste steven ik heb de yelo play app het is hierin dat het gebeurt.
En u zegt gedoe met cookies verwijderen terwijl de helpdesk zegt dat dat juist niet mag en daarom heb ik gekeken of mijn instellingen correct staan maar ik begrijp inderdaad niet wat safari ermee te maken heeft want ik gebruik de app.
@Deb007 waarschijnlijk heb je willen streamen met de ipad maar voor te streamen is het een registratie en voor de app zelf is er een registratie dus voor het gebruik van de app. Dat zijn al twee registraties. Hoe die andere drie registraties komen weet ik niet dat zien we niet. Als de klantendienst het niet wil verwijderen is het wel hun goed recht want het is geen moeten het is een geste die ze dan doen voor de klant. Nu dat je toestel er 5 keer in geregistreerd staat zal je niks anders kunnen doen dan die 90 dagen of de resterende dagen ervan moeten wachten. Dit een vervelend probleem maar je bent niet de enige met het probleem en daar zijn al verschillende topics over geweest , daar ga ik du niet op uitwijken. Voor nu kan je niks anders doen.
beste daar heb ik alle begrip voor maar het feit blijft dat dat toestel er dan drie keer onterecht instaat. is dat door een foute instelling van mij? dat kan maar dan zou het ook leuk zijn als ik wist hoe ik dit kan voorkomen. Ik krijg als uitleg dat ik een cookie verwijderaar heb maar dat heb ik niet. Als ik elk jaar meerdere maanden (ik moet wachten tot 23/1 om te verwijderen) niet naar de app kan kijken op mijn ipad dan heeft dit totaal geen zin meer.
@Deb007 het zou kunnen dat het aan je cookies ligt tenminste als je kijkt via de website zelf dus via safari. Safari zal inderdaad elke cookie terug verwijderen bij het afsluiten van je browser , bij mij is dat zo ingesteld en je kan dat veranderen. Als je kijkt via de app zou 2 registraties volstaan dus eentje voor de app zelf en eentje voor te streamen.
Wat er precies gebeurd is waardoor je dus 5 keer je toestel hebt geregistreerd weet ik ook niet daar hebben we geen zicht op. Maar ergens is er toch iets mis gegaan waardoor het wel gebeurd is. Misschien heb je ook meerdere chromecast apparaten in huis of heb je op verschillende toestellen willen streamen. En dat er dus op die manier meerdere registraties gebeurd zijn.
@patrick37 waar haal je de info dat een Ipad die streamt via de Yelo Play app zou tellen voor 2 registraties? Ik denk niet dat dit het geval is.
Binnen ons gezin gebruiken we trouwens alle vier Iphones en 1 gedeelde Ipad. Die kunnen we allemaal afzonderlijk gebruiken. Dit zou niet kunnen als elk toestel 2 registraties zou opsouperen .
Als je zou streamen naar een Chromecast of Apple TV, dan heb je wel nog een extra registratie aan je been voor de chromecast of Apple TV (misschien is het dit wat je bedoelde?), maar niet als je gewoon op de Ipad zou kijken.
Ik ben er ook niet van overtuigd dat de Yelo Play app met webcookies werkt. Het zou kunnen, maar ik vermoed het niet. In het geval van wel, check eens of je geen cookies hebt geblokkeerd in Safari. Blijkbaar delen apps die cookies gebruiken één en dezelfde cookie store.
@Steven-E het is inderdaad naar een Chrome cast of Apple tv dat ik het voor heb. Heb dit namelijk zelf al eens getest en dan moest ik nog een registratie doen om te kunnen casten. Heb wel de tv box dus dit zeg ik er wel bij want kan zijn dat Yelo anders is. Is lang geleden dat ik nog Yelo gebruikte.