Beantwoorden
wimvan
Professional Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Aangemeld blijven op yeloplay.be op Windows 10

Voor een drietal weken had ik nooit problemen met yeloplay.be

Maar, sindsdien moet ik me iedere keer aanmelding wanneer il yeloplay.be op start.

Meer nog, ik het aanmeldingsformulier krijg ik helaas geen optie “Aangemeld blijven" te zien en dus kan ik dat ook niet aan vinken.

Sindsdien merk ik ook dat er heel wat kanalen zijn bij gekomen (zelfs kanalen waarvan ik het bestaan niet kende) ...  Veelvuldig valt voor als ik voor een bekend kanaal kies, ik melding krijg dat de pagina niet beschikbaar is.  Dit bij TV-gids.  Bij TV-kijken heb ik dat probleem niet.

Hoe kan ik me nu aanmelden zodat dit blijvend is en ik niet steeds weer te pa en te onpas alle gegevens moet in vullen.

Dit probleem heb ik zowel met Google Chrome, Firefox, Paelemoon, Intenet explorer ...

Eén en al ellende.

0 Likes
5 reacties
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Aangemeld blijven op yeloplay.be op Windows 10

Dit ben ik nu al dagen aan het afvragen hoe dit komt, maar blijkbaar is er nog altijd geen antwoord dat de oplossing geeft, het is bij mij hetzelfde, nog nooit problemen gehad tot voor een paar weken terug.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Aangemeld blijven op yeloplay.be op Windows 10

@wimvan 

Ik kan yeloplay niet zien (tv-box). Bij telenettv.be (voor tv-box) is de optie aangemeld blijven ook niet aanwezig. Dat zou dus niet het probleem mogen zijn,

Heb je sinds de problemen begonnen zijn geen nieuwe versie van de browsers?

Kijk in elk geval in instellingen eens na of alle cookies bewaard blijven bij het afsluiten van de browser.

Er zijn nog anderen met dit probleem. Daar is deze oplossing uit de bus gekomen.

https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps/Yelo-via-Firefox-PC-Mijn-TV-lukt-niet-de-rest-wel/m-p/10436...

Daar gaat het over registreren maar probleem zat wel bij de cookies.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wimvan
Professional Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Aangemeld blijven op yeloplay.be op Windows 10

Probleem zit niet bij de coockies.  Ik heb die allemaal gewist, alle telenetsporen weggehaald, browser herinstalleerd ....  Nopes, 'Aangemeld blijven'-optie krijg ik nooit te zien.

Trouwens de andere problemen blijven ook aanwezig.

Als antwoord op je vraag of de browser eventueel een update heeft gehad geef ik wat ik in mijn starttopic schreef.  Ik heb het bij alle browsers.

Ik heb eerder een indruk dat er aan de kant van telenet een update is gebeurd op yeloplay.be.

En ik ben blijkbaar wel niet de enige.  Neus bloed nogal vlug en vaak bij telenet, sorry.  Men houdt de klant vaak een wortel voor de ogen, denkende dat we ezels zijn.  Sorry voor de uitspraak maar ik krijg altijd dat gevoel wanneer ik kontakt heb.

Bij telefonisch contact wordt een lijst afgelopen beginnende met je systeem even te herstarten ...  Vaak wordt niet geluisterd, ook al zeg je dat je al alles uit geprobeerd hebt en op het einde krijg je boodschap dat ze het niet snappen en naar de technische dienst door schakelen.  Dit is GEEN technisch probleem, dit is puur softwarematig.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aangemeld blijven op yeloplay.be op Windows 10

@wimvan 

 

De meeste browsers (alle grote) hebben hun eigen instellingen om wachtwoorden bij te houden.

Ik neem nu als voorbeeld Firefox. Met rechtsboven de drie horizontale streepjes kijg je een afrolmenu. Klik daar op opties, Links klik je op Privacy en beveiliging, scroll naar beneden. Staat onder de kop Aanmeldingen en wachtwoorden de tekst Aanmeldingen en wachtwoorden automatisch invullen aangevinkt? Indien niet, vink dat aan.

Je ziet ook met een grijze achtergrond Opgeslagen aanmeldingen... klik daarop. In het nieuwe venster heb je boven het invulvakje Aanmeldingen zoeken. Schrijf hier prd.telenet in. Krijg je nu één of meerdere. Als je meerdere krijgt zijn komt dit omdat je ooit al verschillende combinaties Login wachtwoord ingevoerd hebt, hetzij door vergissing hetzij dat je verschillende Logins hebt, hetzij dat je van wachtwoord veranderd bent.

Als de domme machine die een computer nag altijd is (wat men ook moge vertellen van AI) meerdere keuzes heeft, moet jij beslissen wat. Zorg ervoor dat er slechts één juiste combinatie overblijft door bij het opgelichte item links, recht op vewijderen te klikken.

 

Als je uw computer terug aanzet zal je minstens één keer opnieuw moeten innloggen. Het inlogvenster zal echter al op voorhand ingevuld zijn.

 

De update die door Telenet ooit eens is gedaan, is dat ze alle apps of webapllicaties laten lopen via hetzelfde inlogscherm. Dit betekent dat in uw inlog en wachtwoordenlijst er nog itzms kunnen voorkomen voor yelo.be, yelotv.be, yeloplay,be en mogelijk nog andere. Deze hebben geen nut meer.

 

0 Likes
wimvan
Professional Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Aangemeld blijven op yeloplay.be op Windows 10

Euh, misschien als tip day ik wel in de informatica-branche zit en dus wel 't één en 't ander ken en weet.

Het paswoord en de login zijn opgeslagen en bij aanmelden staan die netjes ingevuld.  Maar, dit moet ik steeds weer opnieuw doen.  EN ja 't is simpel. Aanmelden klikken en het loginvenster opent zich met alle parameters ingevuld en dan klikken om door te gaan ...  Vroeger had je een knop om gemeld te blijven, maar dat is om één of andere reden verdwenen en werkt niet meer.
Trouwens, instellingen voor bezochte sites met al dan niet bijhouden van paswiirden geldt enkel voor de browser waarmee je op dat ogenblik werkt.  Als je browser verandert moet je je login en paswoord volledig opnieuw opgeven indien je dat nog nooit had gedaan.

0 Likes