Beantwoorden
VINCKEBENOIT
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Melding na klikken op "Mailboxen" in Mijn Telenet

Bij het inloggen kies ik voor "mijn telenet" waarbij ik dan bij internet kan kiezen voor "Telenet mailboxen"

 

Maar krijg dan volgende melding:

 

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Melding na klikken op "Mailboxen" in Mijn Telenet

@VINCKEBENOIT 

Je kan best het advies volgen en contact nemen met klantendienst. (015/666666)

Er lijkt op dit ogenblik ( hier) niets mis. Dat kan wel zijn op de plaats waar jij je bevindt.

Laat ze eens nakijken of er iets mis met uw verbinding of de instellingen van uw abo.

In het verleden is dat nog voorgevallen en je kan daar zelf niets aan doen.

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Mijn-Telenet-quot-Je-aanvraag-kan-momente...


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5903
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Melding na klikken op "Mailboxen" in Mijn Telenet

@VINCKEBENOIT  misschien dan eens contact opnemen met Telenet. Kan ook zijn dat er een probleem is want Telenet heeft laten weten dat er problemen zijn met het internet. En dus zijn er bepaalde sites niet bereikbaar.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.