Beantwoorden
Letrab
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Bugs in YUGO-app op Android TV

Hallo @Suzy , 

 

Ik heb enkele problemen met de android TV app van Yugo op mijn Mi Box S.

 

Hier het lijstje:

  1. Ik heb enorm veel problemen om een oudere aflevering van een bepaald programma te bekijken via de TV-gids. Deze start altijd de laatst uitgezonden aflevering. Ook als dat programma net live bezig is, start hij de huidige aflevering, en is het niet mogelijk om een oudere aflevering te starten.
  2. Als ik de Mi Box uit zet, en de volgende dag terug aanzet, start de Yugo app in TV-Gids mode (laatst gebruikte functie). Maar "Vandaag" slaat dan nog steeds op de vorige dag. Ik moet uit de TV gids gaan en deze opnieuw openen om dit te updaten.
  3. Krijg heel vaak de melding: "Oeps er ging iets mis. Opnieuw proberen." Of zelfs  "Opnieuw aanmelden". Kan het zijn dat als ik met mijn account inlog op mijn eigen Android toestel (gsm) ik uitgelogd wordt op de android TV applicatie? Dit is zeer onhandig. (Normaal zou ik de android app niet meer nodig hebben, maar door puntje 1. is dit toch nodig)
  4. Het zou handig zijn als je, bij het bekijken van een programma, op de rechtse toets klikt van de afstandsbediening, direct het knopje doorspoelen/forward wordt geselecteerd. Dat is nu heel kort het geval, maar springt dan naar de pauze knop. Idem voor linkse knop voor terugspoelen.
  5. Voor sommige afleveringen, van een zender waar ik normaal wel kan terugkijken, kan ik niet de aflevering herbekijken. Bv: "Fix it, sell it" op National Geographic heb ik enkel als optie: "Bewaren"

 

Moest er een beta-track zijn voor de android TV app, zou ik hier graag in instappen.

 

Ik heb deze info ook doorgegeven via de enquete die ik het laatst heb ontvangen voor Yugo.

 

Alvast bedankt!

6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bugs in YUGO-app op Android TV

@Letrab krijg je geen terug stappen in 30 seconden als je op de terug knop klikt, dus niet scrollen ???? of de verder knop korte klikjes.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Letrab
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Bugs in YUGO-app op Android TV

@Master-Magic : De Mi Box S heeft geen vorige of verder knop.

Zie: https://asset.conrad.com/media10/isa/160267/c1/-/nl/1892188_BB_02_FB/image.jpg

Enkel dus "links" en "rechts". Maar het zou handig zijn bij het duwen op links en rechts, dat meteen het juiste icoontje in de UI wordt geselecteerd, nu wordt telkens de pauze knop in focus gebracht. Als ik bv in het midden klik (of boven, onder) is de highlight van pauze wel handig.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Bugs in YUGO-app op Android TV

@Letrab dan werkt deze anders dan mijn android bakje 🤔

wel een ander merk en type.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Letrab
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Bugs in YUGO-app op Android TV

5B. Het lijkt erop dat je geen programma kan herbekijken (misschien ook het probleem van 5 hierboven) in het verleden als dat programma momenteel live bezig is.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bugs in YUGO-app op Android TV


@Letrab  schreef:

Hallo @Suzy , 

Ik heb enkele problemen met de android TV app van Yugo op mijn Mi Box S.

 

Hier het lijstje:

....

Moest er een beta-track zijn voor de android TV app, zou ik hier graag in instappen.


@Letrab bedankt voor je feedback! Momenteel is er geen bèta lopende voor de YUGO-app op Android TV. Er was er één met een aantal klanten, deze liep in het voorjaar en werd in juni afgerond. Ondertussen blijft Telenet verbeteringen doorvoeren aan de YUGO-app voor Android TV.

 

Je kan jouw bevindingen best eens doorgeven via de klantendienst met enkele voorbeelden van programma's voor puntje 1 bijvoorbeeld. Dit kan je ook doen via Facebook of WhatsApp, moest dit makkelijker voor je zijn. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
jimmypop
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Say what?! Star Wars Day Happy New Year! Tien op tien!

Bugs in YUGO-app op Android TV

Kan het zijn dat de yugo app (android) niet werkt op een oneplus toestel ?

 

Kan het installeren maar krijg telkens de melding "oh nee heb je iets veranderd aan de app-software van de app"

0 Likes