Bugs in YUGO-app op Android TV
Hallo @Suzy ,
Ik heb enkele problemen met de android TV app van Yugo op mijn Mi Box S.
Hier het lijstje:
- Ik heb enorm veel problemen om een oudere aflevering van een bepaald programma te bekijken via de TV-gids. Deze start altijd de laatst uitgezonden aflevering. Ook als dat programma net live bezig is, start hij de huidige aflevering, en is het niet mogelijk om een oudere aflevering te starten.
- Als ik de Mi Box uit zet, en de volgende dag terug aanzet, start de Yugo app in TV-Gids mode (laatst gebruikte functie). Maar "Vandaag" slaat dan nog steeds op de vorige dag. Ik moet uit de TV gids gaan en deze opnieuw openen om dit te updaten.
- Krijg heel vaak de melding: "Oeps er ging iets mis. Opnieuw proberen." Of zelfs "Opnieuw aanmelden". Kan het zijn dat als ik met mijn account inlog op mijn eigen Android toestel (gsm) ik uitgelogd wordt op de android TV applicatie? Dit is zeer onhandig. (Normaal zou ik de android app niet meer nodig hebben, maar door puntje 1. is dit toch nodig)
- Het zou handig zijn als je, bij het bekijken van een programma, op de rechtse toets klikt van de afstandsbediening, direct het knopje doorspoelen/forward wordt geselecteerd. Dat is nu heel kort het geval, maar springt dan naar de pauze knop. Idem voor linkse knop voor terugspoelen.
- Voor sommige afleveringen, van een zender waar ik normaal wel kan terugkijken, kan ik niet de aflevering herbekijken. Bv: "Fix it, sell it" op National Geographic heb ik enkel als optie: "Bewaren"
Moest er een beta-track zijn voor de android TV app, zou ik hier graag in instappen.
Ik heb deze info ook doorgegeven via de enquete die ik het laatst heb ontvangen voor Yugo.
Alvast bedankt!
Labels:
- Labels:
-
Android TV
-
Xiaomi Mi Box
-
YUGO app