Beantwoorden
Davyq9
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Alles op zijn plek! Netjes! En we zijn vertrokken!

Aanmelden lukt niet op TV-app via Xiaomi Mi Box S

Ik heb een Xiaomi Mi Box S, met de Telenet TV app op geïnstalleerd. Nu moet ik mij aanmelden en krijg ik een QR code, vanaf dat ik deze inscan wordt ik doorgevoerd waar ik een PIN document hoed te downloaden. Vanaf ik deze download wordt ik automatisch doorgestuurd naar de telenet website waarin staat: "Aanmelden mislukt, de code is niet geldig. Scan de QR code opnieuw en meld je aan". 

Ik ben aangemeld & dit is een herhaaldelijk proces, hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

 

OneUP met telenet TV box

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet TV via Xiaomi Mi Box S

0 Likes
2 reacties
topbaris
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Aanmelden lukt niet op TV-app via Xiaomi Mi Box S

In had dit vroeger ook maar dat kwam omdat ik een gewone digibox had.

met de nieuwe tv box zou je dit nie mogen hebben.

Telenet eens contacteren?

je kan ze gemakkelijk bereiken via whatsapp.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanmelden lukt niet op TV-app via Xiaomi Mi Box S

@Davyq9 gisteren waren er algemene problemen met het aanmelden op telenettv.be of de Telenet TV-app. Op een bepaald moment is er dan wel een workaround geïmplementeerd zodat Android TV en Apple TV terug werkte, maar dan moest je wel aanmelden met je login en wachtwoord en niet met de QR-code. 

 

Ondertussen zijn sinds 08:10 alle problemen opgelost en zorgen ze bij Telenet er ook terug voor dat je bij Android TV en Apple TV terug via QR-code kan aanmelden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes