24749
netweters
|
152303
antwoorden
|
20689
vragen
|
Ik ben sinds kort bij telenet. 10 dagen geleden heb ik safespot + besteld. Sinds die dag elke dag contact met de technische dienst van telenet
De activeringsms komt niet aan. Heeft iemand een oplossing? Of heeft iemand hetzelfde probleem?
Heb daar ook een probleem mee gehad. Eén telefoontje naar de klantendienst 015/66.66.66 en na een half uurtje alles in orde.
Ik ben al 10 dagen aan het bellen al meerdere keren alles gereset maar nog steeds niet opgelost.
Kijk eens via 'mijn Telenet' of je daar bij je diensten Safespot+ ziet staan en of deze dus ook actief is. Kan zijn dat de sms niet aankomt maar dat wil niet zeggen dat je diensten niet actief zijn hé. Ook de safespot app downloaden en safespot guard app downloaden voor alles in gebruik te nemen.
Dat is pech hebben. Heb zo de indruk dat je wat geluk moet hebben met wie je aan de lijn krijgt. Heb zelf ook al ondervonden dat ze niet allemaal even deskundig zijn. Hopelijk voor jou raakt het snel opgelost.
Ik zou die eens deactiveren via mijn telenet en opnieuw activeren zodat je zelf het gsm nummer moet ingeven voor activatie.
Bedankt voor je tip. ik ga het proberen
Let wel bij deactivatie dat je een kwartier zonder netwerk gaat zitten.
Hetzelfde voor de heractivatie.
Ok dank je
Ze hebben er nu een dossier van gemaakt. Ik hoop dat de oplossing komt.