Beantwoorden
ikketikke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Aanmelden onmogelijk door fout e-mailadres

ik kan niet inloggen, omdat jullie mijn e mailadres verkeerd gezet hebben, staat op edpnet, dit is al jaaaaaren niet meer in gebruik, ik kan al jaren niet meer inloggen, wijzig mijn e maildres, jullie sturen via klantendienst WEL op juiste e mailadres DIT IS HET NIETSZEGGENDE ANTWOORD : Hey Chris, onze oprechte excuses voor het feit dat wij jouw bericht nu pas kunnen beantwoorden. Maar wij kunnen geen support aanbieden op Gmail. Dit is omdat dit geen service is van Telenet. Schept dit duidelijkheid? Jennyfer

 

Dan moet ik mijn rekeningnr opgeven (laatste 4 cijfers) , mijn RRnr, mijn e mail en dan zeggen ze dit ??????  AL MEER DAN 10 JAAR KAN IK NIET INLOGGEN EN AL MEER DAN 10 JAAR E MAILADRES VERANDERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ASTANBLIEFT???

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: login op pagina door fout e mail adres onmogelijk

0 Likes
4 reacties
Philippe_
Moderator
Berichten: 33
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Aanmelden onmogelijk door fout e-mailadres

Hey @ikketikke 

 

Bedoel je hiermee dat je graag gebruik zou maken van 1 of meerdere Telenet-apps of  de website van Telenet via jouw e-mailadres en dat het daar misloopt?

Da's wel degelijk iets dat opgelost kan of moet worden via onze Klantendienst. Of bedoel je toch nog iets anders? 

Bezorg je ons wat meer info? 🙂


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
ikketikke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Aanmelden onmogelijk door fout e-mailadres

ik wil kunnen inloggen op mijn klantenpagina tis al.. maar dat lukt niet, en  ze sturen dan een e mail naar onbestaand e mailadres, ze wijzigen het niet na xtig keer vragen.. altijd onzinnige antwoorden geven.. ik heb al **bleep** jarenlang  enkel inloggen lukt niet  en ik ben het beu .. ik zal byebye zeggen !!!

 
0 Likes
Philippe_
Moderator
Berichten: 33
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Aanmelden onmogelijk door fout e-mailadres

@ikketikke 

Hiervoor kan je dan toch best even terug contact opnemen met de klantendienst van Telenet, zij helpen je graag verder. 🙂


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Aanmelden onmogelijk door fout e-mailadres

Die helpen je zeker graag verder als je dit jaar nog antwoord krijgt ..... 🙄

0 Likes