Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@Moderator @Suzy 

Was net eens ingelogd via ' Mijn telenet' en zag tot mijn verbazing dat de categorie 'mijn Aanrekeningen ' niet meer beschikbaar is. Ook staat dit nergens tussen waar je dit kan bekijken. Ook in de Telenet app is deze optie weg staat er ook niet meer tussen. 

Is dit door de veranderingen die er zijn of is het een fout die is opgetreden ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
17 reacties
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.
mijn telenet aanrekeningen worden betaald via domicilering,meestal op het einde van de maand.
maar tot op heden is er geen betaling van mijn bankrekening gegaan,er is zelfs geen vraag tot domicilering gesteld aan mijn bank.
er is nochtans voldoende saldo op die zichtrekening van mijn bank,en er is niks verkeerd met de domicilering.
na enkele keren heen en weer gebel tussen mijn bank en de telenet-klantendienst,
zei men dat er een storing is,dat de domcileringen nog niet zijn aangevraagd bij de banken voor deze aanrekening.
zal dit alsnog in orde komen voor deze aanrekening?want anders moet ik voldoende saldo voorzien voor 2 opeenvolgende aanrekeningen.
update.deze ochtend heb ik gemerkt dat het bedrag toch van mijn bankrekening is gegaan,3 dagen na de voorziene datum.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

@waterrat1978 

Beste nieuw topic aanmaken , dit topic is al opgelost. En hier gaat niemand je vraag zien en lezen behalve de persoenen die in de topic gereageerd hebben. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Aanrekeningen niet beschikbaar via Mijn Telenet

oke

0 Likes