Beantwoorden
KELLY01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

App van support telenet

Mijn app van Telenet support werk niet op mijn iPad en mijn Telenet doe ook moeilijk heb al contact gehad met Telenet ik moest mijn wacht veranderen zonder hoofdletter ze zuiden dat het dat was maar ze kennen er geen barst van ik wist dat het zelfde zou zijn met dat veranderen nog zelfde probleem moet de app dikwijls 3of meerdere keer verwijderen en weer opzetten iets later als hij weer geïnstalleerd is weer zelfde probleem tis gewoon die app en ook mijn Telenet die brol is heb weer contact genomen ze laten niets meer van hun horen en zeggen dan service ik ken dat van Telenet met hun service

0 Likes
3 reacties
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

App van support telenet

Gebruik die ook niet meer . Loopt altijd vast bij het opstarten ..Ik krijg dan een cirkeltje dat eindeloos begint te draaien. Ik heb maar 1 app van telenet die echt werkt en dat is Homespot connect .. en ja deze is NIET gemaakt door telenet maar werd vroeger aanbevolen nom te verbinden met homespots .

0 Likes
KELLY01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

App van support telenet

Krijg bericht van netwweters van mijn bericht van support Telenet van mijn bericht geplaatst op 06/01/2017 om17:28 dat opgelost is en tis niets opgelost zie zelf hier niets staan heb naar de winkel geweest met mijne iPad ze hebben daar gekeken ligt degelijk aan die brol van support Telenet  en niet aan mijne iPad en ze zeggen dan opgelost dikke zever moet je hier dan zijn inplant van de naamnetweters noem ik betweters ze kennen er niets van

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

App van support telenet

@KELLY01 - Het antwoord van Thailand werd aangeduid als oplossing. Dat kan je zien in het originele bericht. Let wel: alleen de originele vraagsteller ( jij in dit geval) of een krak, admin of mod kunnen berichten aanduiden als oplossing. Per definitie doen ze dat *niet*, ook al omdat het bericht van Thailand geen oplossing is. Ben je zeker dat je niet zelf die oplossing (per ongeluk) hebt aangeduid?

Wat zeker niet helpt is schelden, daar wordt niemand beter van...

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes