24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
Een week geleden heeft mijn zoon zijn Telenet modem CH7465-LG ingeruild voor een CV8560E e-router modem. Die ik wou iktoen in bridge mode zetten, online via geavanceerde instellingen. Dat ging niet omdat Mijn Telenet > Beheer je thuisnetwerk meldt "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.",
Daarvoor die dag met Telenet gebeld, en daar vernomen dat het inderdaad een dag of twee kan duren vooraleer die toegang weer werkt nadat een modem ingeruild is. Een week later werk het nog niet.
Iemand met advies hiervoor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan zou ik al eens nakijken onder je thuisnetwerk => modem => algemeen of je daar ziet:
Verder ga ik niet het wiel opnieuw uitvinden iemand anders heeft dat al gedaan zoals je hier kan zien. (bekijk de berichten van sammyke007)
ten slotte deze methode is niet voor de doorsnee gebruiker als je niet begrijpt wat JSON is of wat je ermee kan doen blijf er dan af
Bedankt voor je uitleg. Misschien was ik niet voldoende duidelijk, de "oeps er ging iets probeer het later opnieuw" verschijnt als ik "Mijn Thuisnetwerk" klik, ik geraak dus niet eens aan de modem instellingen. Intussen is dat wel gelukt en heb ik de modem in bridge mode gezet - ik had dat voorheen ook al gedaan op een andere plaats. Dat is gisteren gelukt omdat vanaf toen de foutmelding "oeps.." niet meer verscheen en ik dus de modeminstellingen kon bereiken. Maw, het klopt dat "MijnThuisnetwerk" niet bereikbaar is als je bv de modem inruilt, een probleem waarvan de Telenet klantendienst me op de hoogte bracht toen ik hen daarvoor belde op de dag van het inruilen. Maar het kopt niet dat dit probleem "vanzelf verdwijnt" na 2 dagen zoals Telenet opgaf, maar na pakweg een week.
Bedankt voor je uitleg. Misschien was ik niet voldoende duidelijk, de foutmelding verschijnt als ik "Mijn Thuisnetwerk" klik, ik geraak dus niet eens aan de modem instellingen. Intussen is dat gisteren wel gelukt omdat vanaf toen de foutmelding niet meer verscheen en ik dus de modeminstellingen kon bereiken. Maw, het klopt dat "MijnThuisnetwerk" niet bereikbaar is als je bv de modem inruilt, een probleem waarvan de Telenet klantendienst me op de hoogte bracht toen ik hen daarvoor belde op de dag van het inruilen. Maar het kopt niet dat dit probleem "vanzelf verdwijnt" na 2 dagen zoals Telenet opgaf, maar na pakweg een week.
Onderwerp | Auteur | Gepost | |
---|---|---|---|
05-02-2025 23:01 | |||
20-05-2024 17:58 | |||
07-02-2025 11:01 | |||
Ex-Netweter
| 18-04-2018 20:53 | ||
Ex-Netweter
| 10-11-2015 19:17 |