Beantwoorden
Dewi1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bij gebruik van Yelo Play-app vaak verbindingsproblemen

Wij gebruiken nu we in het buitenland zitten de Yelow play app. In het begin ging alles goed, maar nu sinds een paar dagen krijgen we of een rondje of ineens de melding streamingsprobleem op onze TV.

En dit enkel als we terug kijken ( play zit in ons abonnement.)

Wij streamen via een Ipad ( laatste update gehad - toch geen update vraag )naar een Google chrome cast.

Komt steeds voor bij "Sara" en bij " Ter zake".

Als we via VTMgo kijken hebben we geen probleem.

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bij gebruik van Yelo Play-app vaak verbindingsproblemen

@Dewi1 

Er zijn beperkingen die hier vermeld worden.

Daarnaast vermeldt de zenderkaart per zender een aantal mogelijkheden.

 

Als ik de zenderkaart bekijk zie ik bijvoorbeeld een zelfde icoontje bij vtm als bij één. Onderaan lees ik als legende van dat icoontje: Deze zenders kan je overal in België maar ook andere EU-landen live bekijken met de Yelo Play-app of yeloplay.be via elke wifi, 3G of 4G.

 

0 Likes
Dewi1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Bij gebruik van Yelo Play-app vaak verbindingsproblemen

Dus wel live maar niet terugkijken?

Wat vorige week zonder probleem wel lukte?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Bij gebruik van Yelo Play-app vaak verbindingsproblemen

@Dewi1 

Ik kan enkel informatie geven die ik bij Telenet vind. Het zou niet de eerste keer zijn dat er op de één of andere pagina wat fout staat. Een tijdje geleden was er ook wat fout op de zenderkaart. Ik herinner me niet meer wat. De fout ging verbeterd worden, is dat al gedaan weet ik niet. Ik probeer het terug te vinden.

 

Edit 11:13

Bekijk ook eens deze draad op de Netweters (fout op zenderkaar).

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bij gebruik van Yelo Play-app vaak verbindingsproblemen

@Dewi1 je kan programma's van één, Canvas of VTM zonder problemen via Terugkijk-TV in het buitenland bekijken. Hier vind je alle info omtrent wat er kan in het buitenland met de Yelo Play app. En hier kan je lezen welke extra beperkingen er zijn bepaald door de zendergroepen.

 

Zo kan je wanneer je niet via je eigen Telenet-internetverbinding thuis kijkt (bv. in het buitenland) slechts naar 1 zender of programma uit dezelfde zendergroep kijken. Zorg dus zeker ervoor dat je maar 1 stream tegelijkertijd opzet bij zenders één, Canvas, Ketnet, vtm, Q2, Vitaya, VTM Kids, CAZ, Vier, Vijf en Zes. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.