42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Hey Netweters. Ik heb net mijn nieuwe telenet modem aanezet en deze werkt nu het is de CV8560E en ik heb deze gekozen omdat deze de bridge functie had en ik dus niet met een dubbele nat zat als ik mijn eigen router er achter steek. Ik wil graag deze bridge functie aanzetten maar graag niet in de Je thuisnetwerk instellingen. Als ik deze probeer open te doen krijg ik de foutmelding "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw". Mijn vorige modem was de CH8568LG. Werken deze instellingen niet omdat ik de modem nog maar net heb?
Alvast bedankt
mvg
Titel gewijzigd door Vincent & Yince (mod) | Vorige titel: kan niet aan mijn netwerk instellingen
Ik vermoed dat de activatie inderdaad nog niet volledig doorlopen is. Wacht nog even af, werkt het morgen of maandag nogsteeds niet dan neem je contact op met de klantendienst want dan is er iets misgelopen.
Als je meer dan 2 woorden van mijn post leest dan zie je dat ik op het einde netjes vraag of dit komt omdat ik de modem nog maar net heb. Ik vraag alleen maar wat de oorzaak is niet dat het "NU" moet werken.
Eind september ben ik gaan verhuizen en nieuwe modem ; hetzelfde probleem . Plus dat ik geen TV kan kijken op PC , mijn telenet kan ik niet aanpassen , mijn safepot apps werken niet meer , geen decoders of netwerk te zien . Heb de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , nieuw wachtwoord , modem gereset , gebeld naar telenet , ticket aan gemaakt , ik ben wachtende en vraag me af of ik terug betaald gaan worden voor nu sinds een maand alleen maar internet en TV kijken op toestel en niet op PC als tweede scherm. Ik ben die " OEPSEN " kotsbeu te zien verschijnen .
Nee nog steeds dezelfde foutmelding
"Oeps, er ging iets mis" is een onaanvaardbare foutmelding want de klant krijgt geen informatie over wat er precies foutloopt. Een foutmelding moet toch steeds betekenisvol zijn en een aanknopingspunt geven om het probleem te kunnen oplossen?
"Oeps, er ging iets mis" is het ultieme bewijs dat de software van Telenet heel slecht geprogrammeerd is. Deftig geprogrammeerde software toont steeds specifieke betekenisvolle foutmeldingen.
Wachten of geduld hebben lost dit probleem niet op, zo'n advies is klanten aan het lijntje houden...
Klacht indienen en niet met je voeten laten rammelen! https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Ik heb een klacht ingediend dit is nu al de 2de keer dat ik deze fout krijg. vorige keer toen ik mijn port forwarding regels aan het instellen was kreeg ik deze ook. Waarom geven ze geen foutmelding die zegt wat er mis is of in de richting wijst van waar de fout zit met "oeps er ging iets mis" ben je niks!