Beantwoorden
ive1976
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Dataverbruik Telenet TV Flow-app met minimodem

Ik heb vandaag 2 abonnementen (WIGO voor thuis en TV+Internet in 2de verblijf welke verhuurt wordt)

 

Ik bekijk de optie om deze over te zetten naar 1 abonnement OneUP (2 GSM's) + minimodem in 2de verblijf.

 

Echter zit ik met het volgende, internet verbruik 2de verblijf varieert tussen 20GB en 100GB.

(1) wordt flow meegerekend in mobiele data volume?

(2) hoeveel volume verbruikt flow /u?

(3) kan er mobiele data bijgekocht worden, zoja hoeveel kost dit?

 

Zijn er andere opties welke ik in overweging kan nemen, zodat geen 2 abonnement moet blijven betalen? 

 

ps: Telenet aan zee abonnement heb ik reeds proberen aanvragen maar is mij telkens geweigerd, ook al zie ik dat er hier veel van gebruik maken. Ik betaal de een volwaardig 2de abonnement, waarschijnlijk omdat ik al +20jaar telenet klant ben.

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Flow app - data verbruikt minimodem

 

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Dataverbruik Telenet TV Flow-app met minimodem

@ive1976 

Je kan inderdaad overgaan naar een One UP dan heb je een all in one pakket. 

Als je een oplossing zoekt voor je verblijf aan zee is een minimodem een oplossing maar houd er dan rekening mee dat je mobiele data verbruik gewoon uit je pot gaat. Dus dat is al een deel van je vraag. Je hebt namelijk 80 GB data ( omdat je twee nummers hebt ) en als de huurders gaan streamen aan de zee met je minimodem dan gaat dat ook mee uit je totale pot. Verbruiken die 10 GB heb je al direct 10 GB minder. 

 

Flow zal zeker mee gerekend worden want het is streaming en alles wat streaming is zal Telenet mee rekenen in je verbruik. Je kan namelijk ook geen mobiele data bijkopen , je kan wel verder surfen aan verlaagde snelheid , maar er zijn geen blokken om bij te kopen om te kunnen blijven surfen aan volledige snelheden.

 

Persoonlijk zie ik ook niet direct een betere oplossing dan gewoon internet + tv te behouden voor je tweede verblijf. Ok de andere oplossing is dat de huurder zelf maar bekijkt hoe ze aan internet en zo komen maar goed het is ook een stuk service , iets extra , wat ze erbij krijgen in je tweede verblijf. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2683
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Dataverbruik Telenet TV Flow-app met minimodem

data volume gaat er vlug door zeker voor tv kijken

zeker mensen zetten de tv aan en kijken soms niet (achtergrond geluid)

tv kijken is bij nieuw bouw is de volle pot

vrienden die iets gekocht hebben dit ook voor gehad

andere vrienden zit de tv in onderhoudskosten gebouw is ook een ouder gebouw andere regels

2de verblijf is niet altijd mogelijk om zee abonnement te krijgen zit raar in elkaar

hier nog een oude

https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/tv-distributie-in-tweede-verblijf/td-p/104724/page...

 

0 Likes