Beantwoorden
Twanb
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Waarom is de Netweters structuur gedeeltelijk Frans?

Misschien is dit niet het juiste forum, want dit lijkt me een probleem voor Telenet zelf. Ik ben voorlopig nog geen Telenet klant maar heb al wel een profiel aangemaakt. Ondanks dat ik mijn taalvoorkeur op NL heb ingesteld komt de website steeds in FR te staan. Helaas kan ik Telenet zelf niet bereiken zonder klantnummer 🙂

 

msedge_sHcCmhfHBv.png

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Taalvoorkeur website

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom is de Netweters structuur gedeeltelijk Frans?

@Twanb 

Ten eerste is het geen verplichting klant te zijn. Misschien heb je wel bepaalde kennis van zaken wat heel waardevol hier kan zijn dus geen probleem als je geen of nog geen Klant bent hoor 🙂 

 

Daarnaast eens even gekeken op je afbeelding en idd zag ook bepaalde dingen op frans staan en je nieuwe vragen staan op NL. Heb je al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd ? 

 

Telenet komt hier ook niet helemaal tussen dus bellen heeft zeker geen zin. Hier is een moderator voor nodig en in dit geval zullen we @Suzy eens vragen wat het probleem kan zijn. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Twanb
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Waarom is de Netweters structuur gedeeltelijk Frans?

't is al opgelost, er stond nog een instelling in mijn profiel op FR (waarom, dat weet ik niet). Probeerde mijn post nog te deleten maar was dus te laat 🙂 Toch bedankt.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom is de Netweters structuur gedeeltelijk Frans?

@Twanb 

Ah voilà dus het is al opgelost 🙂 

@Suzy moet dan niet meer achter de schermen kijken wat er mis kan zijn 🙂 

Moest je in de toekomst dergelijke problemen hebben met de Netweters mag je altijd @Suzy mentionen in je topic. Dat is onze moderator en die kan dan eens achterliggend kijken wat er mis is op dat moment of op je profiel. Bellen naar Telenet zelf heeft geen zin die gaan daar niks aan kunnen doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Waarom is de Netweters structuur gedeeltelijk Frans?

Kleine correctie aan de mededeling van @patrick37 :

 

@Suzy is de Community Manager van dit forum, en zo is er maar eentje. Moderatoren zijn er vele .... 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes