24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Momenteel kan je hinder ondervinden met aanmelden op De Netweters. Dit komt door een algemene storing bij Telenet die impact heeft op verschillende applicaties (TV-app, Yelo Play-app, Mijn Telenet, Telenet Webmail,..). Ook de klantendienst van Telenet ondervindt hierdoor helaas problemen. Uiteraard werkt Telenet zo snel mogelijk aan een oplossing.
Alvast onze excuses voor het ongemak!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor de update. Een storing kan bij iedereen gebeuren!!! Technologie is niet onfeilbaar.
Hallo Stefaan en Suzy,
Tja, sommigen vinden deze onderbrekingen niet erg, maar anderen wel.
als Admin van een Help-site monitor ik bijna de hele dag de in- en uitgaande boodschappen, registreer ik nieuwe leden, en moet deze eerst op IP controleren of hun ingegeven adres ook klopt, en of ze niet op een blacklist staan.
Reden te meer dus om onmiddellijk te kunnen reageren, want het gebeurt regelmatig dat nieuwe leden ij werkelijkheid enkel honderden topics bevuilen met pornografische afbeeldingen of wansmakelijke **bleep**.
Ik vind dat we meer dan genoeg betalen om een constante verbinding te hebben, en technische problemen moeten door de providers kunnen opgevangen worden op enkele minuten tijd (Image terug zetten of servers synchroon laten lopen voor in geval er iets mis is met één).
Mijn zoon werkt in de auto-industrie, en alles wordt daar door servers gecontroleerd en aan- en afgevoerd. Daar zijn nooit problemen met het intranet.
Ik vermoed dat de "zogenaamde" problemen met Telenet vaak gewoon onderhoud is, wat gewoon in de daguren gebeurt (goedkoper) waar het eigenlijk 's nachts zou moeten uitgevoerd worden, om de klant zo min mogelijk te hinderen.
Zo ook de "Er is een streaming-probleem" onderbrekingen op Yelo-TV. Dagelijkse kost, en het hangt niet van mijn installatie af, die is dik in orde op alle gebied (bijna professioneel).
Toch bedankt voor de hulp.
Ik open nog een andere vraag straks, na de F1....
Theok
Als ik jou topic zo lees heeft dit enkel betrekking op het algemene probleem dat er een onderbreking is op het internet. Want jij monitort niet de Netweters naar mijn weten dus eigenlijk had je jou topic beter ergens anders geplaatst in plaats van in dit topic. Want het aanmelden op de Netweters staat volledig buiten jou Hulp-site die je monitort en die dus niet bereikbaar is met een internet uitval.
Hallo Patrick,
ja, mogelijk had ik daar een nieuw topic over kunnen starten.
Ik reageerde hier omdat Suzy schreef over "een probleem" qua verbindingen, en daar heb ik best veel last van. Niet op mijn site, maar wel met mijn Telenet-verbinding.
Ik wou dit even kwijt, omdat het me stoort dat we zo veel betalen voor internet, en te slotten bij klachten door Telenet doorverwezen worden naar deze site, De Netweters. Op Telenet zelf kan je nauwelijks beroep doen.
OK, ....... ik zal stoppen met klagen. Maar als het te gortig wordt dan wordt het een andere provider voor mij.
Groeten, en dank voor je reactie (die zeker goed bedoeld was)
Theo