24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hoi allen,
Ik ben op dit moment klant bij Proximus maar ben altijd op zoek geweest naar een oplossing waarbij ik alles op 1 box kan kijken: TV, Netflix, YouTube, het nieuwe AppleTV+, ...
Blijkbaar is sinds vorige week Yugo beschikbaar als stand-alone app op AppleTV, niet meer casten via je GSM dus maar rechtstreeks via de Apple remote starten en spelen.
Hierdoor ben ik geïnteresseerd om over te stappen naar Yugo maar ik heb toch nog mijn twijfels over hoe goed dit werkt. Is er iemand die deze app al gebruikt en hun ervaring kan delen? Ik vraag mij vooral af hoe goed je kan doorspoelen/terugspoelen.
Zou dit probleem reeds opgelost zijn?
Hoi @Suzy we zijn nu 3 weken verder, is het probleem ondertussen al opgelost?
@pmarcoen ik heb nog eens om een update gevraagd eind vorige week.
Blijkbaar is er op 6/11 een fix geïmplementeerd, waardoor het voor een YUGO klant mogelijk is om op 2 Apple TV's ingelogd te blijven. Wanneer je nu inlogt met de QR-code zal je niet meer moeten inloggen wanneer je in je browser al ingelogd was. Was je ingelogd met een andere account? Ga dan naar Mijn Telenet en log in met de gewenste account.
Iemand die nog even kan verduidelijken hoe je verspringt van kanaal?
Is het inderdaad zo dat je telkens naar de menu moet met de Apple TV app?
Ik ben namelijk aan het twijfelen om de stap naar Yugo te nemen (wel op Apple TV, mits de problemen met casten) maar vroeg me af of dit niet te omslachtig is om te werken?
Hallo Struisie, mag ik aub vragen hoe je vooruit spoelt met je Apple tv?
Ik ben deze week overgeschakeld van een Telenet digirecordor naar de yugo app en ik heb de Apple tv 4 hk gekocht maar ik heb geen flauw idee hoe ik kan vooruitspoelen. Alle hulp zou welkom zijn.
dank je wel iedereen
@Surfersbabe schreef:Hallo Struisie, mag ik aub vragen hoe je vooruit spoelt met je Apple tv?
Hier zijn 2 mogelijkheden voor;
dank je wel voor je antwoord