Beantwoorden
dddggg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

Is het mogelijk naast je hoofdaccount van Telenet die je bij het installeren van alles thuis kreeg, je nog 2 extra accounts kan bijmaken. Het zou de bedoeling zijn dat deze worden gebruikt in een B&B. Zodat de gasten aankomen, de yelo app downloaden als ze deze nog niet hebben. En dan live tv kunnen kijken en verbinden met de chromecasten in de kamers en zo tv kunnen kijken. Door gebrek aan aansluitingen in de kamer is dit volgens mij de enige oplossing. Als iemand suggesties heeft voor een andere oplossing mag ook altijd.

0 Likes
8 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

@dddggg kan je geen eigen Router zetten met wifi met een gastenaccount op ???? wel beveiligd met een paswoord.

hang een switch aan de telenet modem (als je deze al niet hebt) en van daar uit een router met meer wifi opties en gastennetwerk optie.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dddggg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

Het gaat men niet om de wifi. Het gaat om een extra telenet account om yelo tv te kunnen gebruiken. Of begrijp ik het verkeerd?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

@dddggg vrees dat dit moeilijk zal gaan, of je moet 2 extra accounts aanmaken maar dan kunnen ze denk ik ook aan jouw gegevens, dit laatste ben ik niet zeker maar het is riskant om dit dan aan klanten te geven.

als je ze toegang wilt geven voor play dan kan je altijd uw inloggegevens geven want anders kan dit niet,

play is gelinkt aan uw account en kan niet zomaar gedeeld worden.

of ze moeten ook telenet hebben dan kunnen ze met hun account op de wifi met hun gegevens dan surfen ze op het vertraagde internet.

het casten zal dan niet gaan want dit moet hetzelfde wifi netwerk zijn zoals de verbinding van de gebruikte dingen in de woning.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

Pas toch op met het geven van inloggegevens. Als wat jij kan met je inloggegvens kan een ander ook.

Uw inloggegevens geef je niet aan derden.

dddggg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

Ja ik zal eens kijken voor die extra accounts aan te maken en mss ze op kinderstand ofso te zetten dat men weinig ermee kan doen. Alvast bedankt.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

@dddggg   Niet helemaal wat je zoekt denk ik maar heb je al van Tadaam gehoord? Dit is een zijprojectje van Telenet. Aangezien er geen aansluitingen zijn kan je zo wel tv kijken op verschillende schermen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dddggg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Extra accounts Yelo Play app voor gasten

Dat is wel 50 euro per maand zie ik. Redelijk duur denk ik dan wel

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Extra accounts Yelo Play app voor gasten


@dddggg  schreef:

Dat is wel 50 euro per maand zie ik. Redelijk duur denk ik dan wel


Dat is inderdaad eerder bedoeld om internet en tv te gebruiken als er geen bekabelde oplossing voor hande is. Nu weet je er tenminste van 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes