Flow TV / YUGO Android TV-app (dis)functionaliteit
Is dit normaal?
Vrijdag de voice aan het kijken met de kindjes en halverwege ze naar bed gestuurd. Wij kijken verder. De dag erop willen de kindjes verder kijken. Terug opnieuw beginnen en niet verder spoelen, maar ze vinden dat niet erg. Halverwege weer gestopt want dat duurt wel iets te lang. Dag erop willen we verder kijken. Terug opnieuw.. laat al maar.
Zaterdag kijken we een film op één (anders normaal zonder beperkingen). Pauze? Gaat niet. Stopzetten en daarna verder kijken? Gaat niet. Mja, laat al maar dan.
Ik hoopte dat het met flow tv beter ging worden maar dit is gewoon yugo in een ander jasje..
Andere problemen: op pauze drukken en automatisch springt ie paar minuten terug, maar ja.. je kan niet verder spoelen.
Ben je nog aan het kijken? Beide opties zorgen ervoor dat je stopt met kijken. Begin maar opnieuw te kijken en als je pech hebt, is dit niet mogelijk.
Foutmelding.. lap, weer van hetzelfde.
Eigenlijk is heel de tv-ervaring sinds we overgeschakeld zijn naar yugo een ergernis geworden. Ok, ze willen dat we de reclame zien, laat dan alleen de reclame niet te skippen zijn. Of programma's die je al gezien hebt, laat die toch vrij van beperkingen, we hebben de reclame al gezien..
Ik kijk via de laatste google tv chromecast. Alle andere apps daarop hebben geen problemen. Ik begin het wel een beetje beu te worden om nog steeds te betalen om betatestertje te spelen..