24753
netweters
|
152361
antwoorden
|
20693
vragen
|
Al zen paar welen overgestapt op flow. Nog niet zoveel 'gewoon' tv gekeken aangezien ik veel naar netflix of gewoon via vtmgo kijk.. maar wou net nog eens de flow app opstarten ( recente samsung 2021 ) en ja hoor weer terug inloggen. Wat dus een veel voorkomend issue is op Samsung...
maar dan wou ik een programma terug kijken v een uurtje geleden. Start met spelen en dan weer die verschrikkelijke melding :
sorry, afspelen lukt niet ( player_native_player_error )
Ik had dit al eens gemeld bij Telenet en meer dan een , ja herinstalleer de app eens..
is er iemand hier van onze forum users die up to date info v Telenet heeft gekregen onlangs over her al dan niet updaten van hun Samsung app?
Titel gewijzigd door RaL (mod) | Vorige titel: Flow app op Samsung .... barslechr
Dat zeg ik hier ook al lange tijd, een echte schande die app. Helaas nog nooit enige reactie gekregen.
Ja absoluut en mijn bandbreedte ( up, down niets mis me )
het is echt een **bleep**py app.
in de slaapkamer een apple tv 4k en daar tot hier toe nog geen issues gehad
En ik kan uiteraard vtm go gebruiken maar dan heb ik de vrt nog niet. Dat zal er wel aankomen, maar wanneer he
en dan gaat flow ook buiten. Niks tv meer. Alleen maar streamen via de 'degelijke' apps
@rolelael schreef:En ik kan uiteraard vtm go gebruiken maar dan heb ik de vrt nog niet.
Die hebben toch ook een app?
VRT NU
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.vrt.vrtnu&hl=en&gl=US
Ja maar niet voor Samsung ( Tizen )
hoe is uw samsung TV waarop flow gebruikt wordt verbonden met het internet.
Uw bandbreedte aan de modem kan fantastisch zijn maar barslecht op uw samsung TV.
Dat appleTV goed werkt in de slaapkamer zegt niets over de internetverbinding van uw TV in de living.
Sorry, er zijn gewoon problemen met die app. Wanneer gaat Telenet dat nu eens inzien.
Heb die ook een tijdje gehad. Altijd opnieuw inloggen, foutmeldingen. Enz…
Maar vanaf volgende maand gaat die prijs wel omhoog. Dat Telenet eerst zorgt dat die app fatsoenlijk werk.
Als alle streaming apps zoals Netflix enz wel werk en Telenet Flow hapert, ligt het NIET aan het internet. Maar aan de App zelf.
Beste
Mijn tv is met utp verbonden.
Er is niets mis met mijn Telenet connectie. De app is gewoon....
Ben zelf soc/network engineer binnen een grootbank en kan u met zekerheid zeggen dat er niets scheelt met mijn connectie.
klopt idd 🙂 Met geen enkele andere app heb ik issues
En ja de prijs stijgt ( wat ook logisch is, maar dan moet er ook iets tegenover staan en geen app die het gewoonweg niet correct doet )
Merk zelf op dat ik gewoon de flow app minder en minder gebruik ( door ook de issues, en nog niet over de traagheid gesproken !! ) .
Dat weet ik met airplay en werkt prima ; maar daar wil ik nu net vanaf 🙂
Native zou beter zijn
Dan nog 1 dilemma, discovery channel. Daar heb ik nog niets voor gevonden ( zit uiteraard ook niet in flow ) , maar da mis ik nu wel
En om weer een abbo te nemen op discovery plus 😞 neen.