24771
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
@hermangiltay ben je misschien net klant of net overgegaan naar een Wigo abonnement ?
Ik heb mijn abonnement aangepast. Zo ben ik van Play more en Play sport overgegaan naar Play.
Heb één van de twee gsm terug geschroefd op “betalen bij gebruik” en de andere een abo. Van 26,..€, met onbeperkt bellen.
Meer is er niet veranderd, en zeker niet aan mijn account.
@hermangiltay dan ga je even geduld moeten hebben. Je orders worden dan verwerkt door het systeem maar je Telenet login hangt daar ook aan vast. Zodra alles verwerkt is ga je weer kunnen inloggen.Probeer het morgen nog eens een keer , normaal gezien is dan alles doorlopen.
Helaas, drie dagen later, nog steeds dezelfde foutmelding.😩
@hermangiltay bel morgen dan eens met de klantendienst en laat het eens nazien. Misschien iets blijven hangen in het systeem en dus niet correct doorgelopen.
Bellen en opnieuw bellen tot je geholpen bent.