Beantwoorden
MartinTapis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij casten van live voetbalmatch

Ik kan nog tv kijken, maar als ik via de play sports app een live voetbalmatch wil casten naar tv komt er een oops foutmelding op beeld... terwijl  ik wel al de gespeelde matchen kan casten. Nog iemand dit probleem?? Ben net nieuwe Yugo klant, aangenaam is anders...

 

Titel gewijzigd door @Suzy | Vorige titel: Live TV en opnames in Yelo Play niet meer mogelijk

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Foutmelding bij casten van live voetbalmatch


@MartinTapis  schreef:

Ik kan nog tv kijken, maar als ik via de play sports app een live voetbalmatch wil casten naar tv komt er een oops foutmelding op beeld... terwijl  ik wel al de gespeelde matchen kan casten. Nog iemand dit probleem?? Ben net nieuwe Yugo klant, aangenaam is anders...


Net getest hier, en werkt perfect


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MartinTapis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij casten van live voetbalmatch

Bedankt voor je reactie! Maar wat zou de oorzaak dan kunnen zijn? Gisteren nog eens een live match proberen te kijken, maar wederom foutmelding... terwijl ik de match wel kan zien op mijn gsm in de play sports app, vanaf ik die wil casten krijg ik foutmelding op tv... tot grote ergernis.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding bij casten van live voetbalmatch

@MartinTapis ik heb jouw vraag verplaatst en er een nieuw topic mee gestart. Jouw melding gaat over iets anders dan wat er in dit onderwerp wordt gemeld. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes