Beantwoorden
Palmke13
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

76F1933B-6E01-4056-84F6-00AAA2EBFCD3.png

Hallo,

de Samsung s10 van mijn madam wil niets streamen van de yeloplay-app via 4G. Via WiFi geen probleem maar als we het via 4G proberen, dan krijgen we bericht dat er een streaming-probleem is en dat we het later nog eens moeten proberen…

Maar daar stopt het niet: ik dacht de app te omzeilen en yeloplay op haar laptop te laten streamen via een hotspot van haar Samsung s10. De laptop zegt hier exact hetzelfde…

Heb als test mijn iPhone via haar Samsung hotspot verbonden en ik kan gewoon surfen en streamen via YouTube maar de yeloplay-app weigert. Hier heb ik de bovenstaande screenshot van kunnen maken.

Zeer vreemd…🤷‍
En rechtstreeks via mijn iPhone werkt het allemaal wel, zelfs via hotspot naar de laptop 🙁

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Android streamt geen yeloplay via 4G.

Tags (1)
0 Likes
12 reacties
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

Op mijn toestel geen probleem. Ik moet wel in Yelo settings streamen via mobiele connectie toestaan aanzetten.

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
Palmke13
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

Streamen via mobiel internet staat hier ook aan maar toch doet ie het niet. 

0 Likes
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

@Palmke13  heeft het ooit of nooit gewerkt ?

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

@Palmke13 je zou eens moeten proberen om uit te loggen uit de yelo app. De cache verwijderen en terug in te loggen.vergeet niet aan te duiden in je profiel dat je 4g mag gebruiken om te streamen. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

Verder kan het helpen ook de data te wissen (als cache wissen niet volstaat) wanneer data mogelijk zelf inconsistent of corrupt is. De data wissen heeft wel tot gevolg dat men ook alle instellingen moet herinstellen.

{*niet* 'like'-en aub}
Snamercul
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

Ondanks cache verwijderen, alles in 't geheugen te verwijderen, afmelden, deïnstalleren, smartphone heropstarten, yelo play installeren, aanmelden, aanvinken om via 3G of 4G te streamen ... een grijs scherm met de tekst "Er is een streamingsprobleem. Probeer het later opnieuw" ... Werkt dus ook niet. Terwijl via VRT NU of een ander platform het wel werkt.

0 Likes
nickw
Experienced Meerweter
Berichten: 104
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

@Palmke13 

Heb je het inmiddels kunnen oplossen? Zo ja, hoe?

0 Likes
NofanTasi
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 480
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

@Snamercul  welk toestel en operating system versie heb je?

{*niet* 'like'-en aub}
0 Likes
Snamercul
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

Samsung Galaxy S8, op Android 9

0 Likes
Palmke13
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

We denken dat de 4G verbinding op die bepaalde plaats simpelweg niet voldoende was 🤷‍♂️
bedankt voor alle suggesties 👍

0 Likes
Snamercul
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Jij bent af! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

Waarom werkt de app VRT NU of VTM GO dan wel op diezelfde plek op 4G? Dan lijkt het mij eerder dat YELO PLAY de oorzaak is.

0 Likes
Palmke13
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Foutmelding bij streamen op Yelo TV-app via 4G.

Misschien dat yeloplay meer bandbreedte eist dan de anderen ? 🤷‍♂️

0 Likes