Beantwoorden
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Foutmelding "Er is een streamingsprobleem" op Yelo Play

Hallo beste netweters,

 

ik heb op een oude Nexus met geupdate Androis naar 6.1.0 de yelo play app geïnstalleerd en dat was geen enkel probleem maar elke keer wanneer is de app open kan ik tussen de menu's scrollen tot is daadwerkelijk de uitzending moet zien maar dan krijg ik telkens 'er is een streamingsprobleem' te zien. Wat kan het volgens mij niet zijn: mijn Wifi is dik in orde, prima ontvangst...juist ingelogd en toestel is gekend als 1 van mijn 5 geregistreerde apparaten. Ga ik via google op ,mij tablet dan lukt dat maar is erg tijdrovend en buggy daar het eigenlijk niet gemaakt is om via google op een tablet te werken maar best via de app. Via internet op de tablet kan ik dus wel de uitzending of terugkijktv bekijken. Op de pc had ik soms ook dat probleem en toen bleek het een probleem met Silverlight te zijn. Maar op google play vind ik geen silverlight voor op de tablet. Ik heb me al suf gezocht op het internet over dit probleem maar daar zie ik niet direct een antwoord op het probleem, één antwoord maakte zelf de optie om de fabrieksinstellingen terug te zetten en dan opnieuw te proberen maar dat ben ik dus helemaal niet van plan want ik heb deze tablet pas opnieuw geïnstalleerd. Enig idee waarom dat streamingsprobleem telkens tevoorschijn komt? Hartelijk dank mensen en een fijn weekend gewenst!

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: streamingprobleem

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding "Er is een streamingsprobleem" op Yelo Play

@Franka49704 kan je niet op de online versie gaan op de tablet ??? met firefox ofzo???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "Er is een streamingsprobleem" op Yelo Play

@Franka49704 

 

Krijg je dat steeds, bij elk verzoek? Of is het dikswijls hetzelfde programma dat je oproept?

 

Ik krijg die fout namelijk ook af en toe, meestal lukt het dan wel na een vijftal pogingen. Ik heb zo een vermoeden dat het te maken heeft met het aantal verzoeken voor dat programma, dat er dus een limiet zit op het aantal simultane streams.

 

De laatste keer was zondag, na "de mol", toen ik op de PC naar de extra's via Yelo TV op de PC wilde kijken. Ik heb toen, na de eerste foutboodschap, enkele andere programma's opgevraagd en die werkten feilloos. Daarom blijven proberen en uiteindelijk lukte het dan toch. 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Foutmelding "Er is een streamingsprobleem" op Yelo Play

Hallo, ja dat lukt wel maar het is op de tablet en het is moeilijker om door de menu's te scrollen en veel minder handig dan dat je met de app werkt. Op een desktop pc is die oplossing geen probleem maar android werkt beter met de app maar bedankt voor je antwoord!

0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Foutmelding "Er is een streamingsprobleem" op Yelo Play

Hallo Stefaan, het heeft weinig te maken met hoeveel er gelijktijdig aan het streamen zijn want hij doet het gewoon elke keer, ik krijg de app niet één keer aan de praat, steeds dezelfde melding...en als ik op veel verschillende toestellen van alles uitprobeer ben ik ook nog eens een schaars plekje van 1 van de 5 geregistreerde toestellen kwijt...dat vind ik eerlijk gezegd ook niet meer van deze tijd, netflix of eurosport player speel je op zoveel toestellen als je wil maar dat is natuurlijk een andere topic, sorry...bedankt voor je antwoord!

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "Er is een streamingsprobleem" op Yelo Play

@Franka49704 

 

Met "veel tegelijk" bedoelde ik niet vanuit uw residentie, maar in het algemeen, uw node, uw streek  ...

Ik heb het dus ook soms voor, maar ben dan meestal alleen ... En ik heb die ingeving gekregen omdat het ging om die extra's van de mol juist na de uitzending .. Dan zouden er wel eens veel tegelijk dat willen bekijken.

 

Maar het zou dus inderdaad kunnen dat het gewoon toeval was en het aantal kijkers er niks mee te maken heeft.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Foutmelding "Er is een streamingsprobleem" op Yelo Play

Ah, ok, verkeerd begrepen 😀, maar ik ga je tip zeker proberen en blijven proberen...

 

Bedankt!

0 Likes