Beantwoorden
DarkSins
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Foutmelding "oeps.." bij aanmelden op telenettv.be

Nog maar eens een probleem met de telenettv website.  Maakt niet uit welke browser ik gebruik.  Reboot van de laptop brengt ook geen oplossing en ik bevind me op 2 meter van mijn modem dus netwerkgewijs is alles ok.  Het constant bufferen wanneer ik toch eens kan kijken via de site (en ja op dezelfde afstand van de modem) begint me eerlijk gezegd ook wat te verdrieten. cache leegmaken en die toestanden haalt ook geen sikkepit uit.  binnenkort "oeps, ik verander van provider".

telenet.PNG

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Aanmelden telenettv weer eens een "oeps,...." op laptop

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding "oeps.." bij aanmelden op telenettv.be

@DarkSins  

Is dit enkel bij het aanmelden als je wil inloggen of als je effectief gebruik wil maken om een zender te kijken ? 

Ik heb hier eens gezien via safari maar ik kan wel perfect aanmelden en kan ook zenders bekijken. Misschien ligt het aan je persoonlijke profiel of toch ergens aan de laptop. Heb je nog een ander toestel om het eens te proberen ? Een tablet of een gsm toestel of een vaste pc ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DennisVO
Ex-Moderator
Berichten: 36
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

Foutmelding "oeps.." bij aanmelden op telenettv.be

Hey @DarkSins, we ervaarden hier daarnet inderdaad wel wat hinder mee op.

Ondertussen zou deze hinder wel van de baan moeten zijn. 

 

Kan je dit ook bevestigen? 


Dennis | Ex-Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

“The time you enjoy wasting, is not wasted time.”